PDA

Bekijk Volledige Versie : he



ronaldeter
20/01/06, 16:36
hoe maak je een freelancer server ik heb het antwoord nodig

ProConto
20/01/06, 16:38
Origineel geplaatst door ronaldeter
hoe maak je een freelancer server ik heb het antwoord nodig
Hé!

Hoe openen we hier topics? Ik denk niet dat je met zo'n topic veel nuttige reacties krijg...

web-extreme
20/01/06, 16:42
Ik wil een nieuwe porce, ik heb hem nu nodig.

Komt op hetzelfde neer.

Probeer eens te zoeken op google.
Want ik denk dat je dat niet heb gedaan.

XBL
20/01/06, 16:47
Posting... And you! (http://www.albinoblacksheep.com/flash/posting.php)

Jochem

10eurohost.nl
20/01/06, 17:12
We willen je allemaal graag verder helpen met bepaalde topics maar doe ons een lol en stel even wat gerichte vragen!

Bullcat
20/01/06, 17:32
zou hij soms een freelancer zoeken die zijn server wil instaleren of onderhouden ??
Sla ook maar een slag ernaar uiteraard !

UX-Wouter
20/01/06, 18:04
Origineel geplaatst door XBL
Posting... And you! (http://www.albinoblacksheep.com/flash/posting.php)

Jochem

Ik dacht direct aan hetzelfde toen ik dit las :P

Stewie
20/01/06, 18:36
Hoi luitjes. Ik weet niets van auto's maar ik ga morgen een garagebedrijf opstarten. Kan iemand mij uitleggen wat een uitlaat is en hoe je die vervangt? Oh ja, mijn buurman had het ook over wielen en banden, wat zijn dat? Ik wil wel rijk worden overmorgen dus ik wil nu antwoordWaarom zie je zo'n post nu nooit op een autoforum voorbij komen? :huh:
Internetbusiness is soms toch vreemd...

eMiz0r
20/01/06, 18:39
He!

Als jullie nou toch bezig zijn.. vertel me meteen even hoe ik in zo'n grauw regenachtig koud kloteland als Nederland weer zon en 30 graden kan krijgen? :)

Stewie
20/01/06, 18:43
Origineel geplaatst door eMiz0r
He!

Als jullie nou toch bezig zijn.. vertel me meteen even hoe ik in zo'n grauw regenachtig koud kloteland als Nederland weer zon en 30 graden kan krijgen? :) Afstandsbediening pakken en de zon een standje hoger zetten?

Mark17
20/01/06, 18:52
Origineel geplaatst door eMiz0r
He!

Als jullie nou toch bezig zijn.. vertel me meteen even hoe ik in zo'n grauw regenachtig koud kloteland als Nederland weer zon en 30 graden kan krijgen? :)

Wachten tot de zomer? Of liever natuurlijk gewoon de tv en de verwarming gebruiken (uiteraard met de deur open om de hele buurt mee te laten genieten).

ronaldlokers
20/01/06, 19:15
Is er naast mij iemand nog zo slim geweest om op "Rapporteer dit bericht aan een beheerder" te rammen?

Ik denk dat dat effectiever is dan elkaar uitlachen :p

ps. hoe word ik miljardair?

Stewie
20/01/06, 19:23
Origineel geplaatst door ronaldlokers
ps. hoe word ik miljardair? Door ergens een dedicated bak te huren en die vol te stampen met hostingpakketten, duh, dat weet iedereen...

ronaldlokers
20/01/06, 19:27
Origineel geplaatst door gsh2
Door ergens een dedicated bak te huren en die vol te stampen met hostingpakketten, duh, dat weet iedereen...

ok :D

Dan ga ik even mijn 486 van de vuilnisbelt afhalen, ik zie jullie weer op curacao :W:

FransVanNispen
22/01/06, 21:06
Ik snap eigenlijk helemaal niet wat hij nu vraagt?

jinxedworld
22/01/06, 21:27
Ik heb het spel Freelancer nog wel eens gespeeld, en hier kon je inderdaad een server voor opzetten zodat je met meerdere personen door the vastness of space kon vliegen en missies kon uitvoeren :)

Misschien bedoeld hij dat (wel een leuke, doch enigszins gedateerde game).

Tuinslak
22/01/06, 23:14
Origineel geplaatst door XBL
Posting... And you! (http://www.albinoblacksheep.com/flash/posting.php)

Jochem

machtig :P

marijn79
23/01/06, 09:25
Het is toch duidelijk wat hij vraagt?! Een freelance server. Das een server die freelance werkt. Op het moment dat je de server nodig hebt huur je je 'm in, maar hij is niet in vaste dienst.

:S:S

:P

Tuneboy
23/01/06, 10:18
Origineel geplaatst door marijn79
Het is toch duidelijk wat hij vraagt?! Een freelance server. Das een server die freelance werkt. Op het moment dat je de server nodig hebt huur je je 'm in, maar hij is niet in vaste dienst.

:S:S

:P
LOL :)

Gomer
23/01/06, 15:01
Hij bedoelde vast deze spel:

http://www.microsoft.com/games/freelancer/

Pantsy
23/01/06, 15:57
Ik gooi er een slotje op wat dit gaat nergens meer over behalve de laatste post wellicht.