PDA

Bekijk Volledige Versie : E-mailhosting voor PDA/GSM



B4rr13
19/01/06, 19:44
Eerst en vooral sorry @ de moderators, wist niet goed waar ik dit topic kwijt moest.

Mijn vraag dus, hoe zit dat hele gedoe met e-mail via je blackberry/gsm? Hoe wordt zoiets gebruikt, en wat heeft men nodig om het aan te bieden?

Mvg, B4rr13

midego
19/01/06, 20:37
Volgens mij kun je gewoon met je username en password en overige gegevens e-mails binnenhalen en versturen en zijn hier geen speciale diensten voor nodig!

Mvg,
Michiel

Zenda
19/01/06, 20:50
Origineel geplaatst door midego
Volgens mij kun je gewoon met je username en password en overige gegevens e-mails binnenhalen en versturen en zijn hier geen speciale diensten voor nodig!

Mvg,
Michiel Volgens mij is de topicstarter meer geïnteresseerd in hoe hij de dienst zou kunnen aanbieden, of begrijp ik dit verkeerd?

alex[nl]
19/01/06, 21:14
Werkt Blackberry niet met push technologie? Maw ipv dat jij zelf iedere X min de mailserver checkt geeft deze (vraag mij niet hoe) jou een seintje als er nieuwe email is. Daarnaast lees je m webbased als ik me niet vergis, en download je dus lang niet alles naar je pda. Dat scheelt dataverkeer (dat soms nog best kostbaar is) en vooral (vveel belangrijker ook) ruimte op je pda...