PDA

Bekijk Volledige Versie : Klant wil zijn server terug



Ocean Eyes
19/01/06, 17:42
We hebben een goede maand geleden een order ontvangen van een nieuwe klant Y die een server bij ons wou bestellen. Hij gaf onmiddelijk toestemming om deze server op dezelfde account te plaatsen van een andere klant X

De klant Y heeft de server betaalt voor 6 maand. Nu er ongeveer 2 maand voorbij is liggen ze wat in ruzie en wil klant Y de server die op de account van klant X staat terug op zijn account hebben en er terug alles met kunnen doen.

Klant X geeft daar echter geen toestemming voor.



Hoe moet ik dit aanvangen? De server gewoon wisselen? Of het zo laten?

BoX
19/01/06, 17:44
Ik zou zelf zeggen : degene die de factuur betaald heeft ... is de eigenaar.

En ook even kijken wie de handtekening heeft gezet c.q. met wie je een geldige overeenkomst hebt gesloten. Dat gaat denk ik sowieso vóór.

DiedX
19/01/06, 17:45
Sorry, maar ik kan hier echt geen chocola van maken. Wie neemt welk product af? Is dit shared hosting??

Ocean Eyes
19/01/06, 17:46
Origineel geplaatst door DiedX
Sorry, maar ik kan hier echt geen chocola van maken. Wie neemt welk product af? Is dit shared hosting??

Klant X huurde al een server.

Klant Y een voormalige vriend van klant X heeft ook een server gehuurd en die aan de account van klant X laten hangen met zijn toestemming.

Basic-it
19/01/06, 17:47
Verder nooit in meningen in conflicten tussen X enY.
X is de eigenaar van de server dus zonder zijn toestemming doe je niks wat Y wilt of verlangt.
Verder zou ik adviseren om X het te laten uitzoeken met Y en pas iets te doen als X het aangeeft.

XBL
19/01/06, 18:08
Als je de overeenkomst hebt met X, dan ga je naar X toe en heb je niets te maken met Y. Heeft Y de overeenkomst getekend (wat me stug lijkt: dan zet je het spul toch ook op zijn naam, het kan dan toch nooit op de naam van Y staan?), ga je met Y praten.

En, zoals Basic-it al zegt: verder niet bemoeien met hun zaak. Enkel de persoon met wie jij de overeenkomst aan bent gegaan, die kan zeggen wat er moet gebeuren.

Jochem

DiedX
19/01/06, 21:28
With XBL

Ocean Eyes
21/01/06, 12:17
Hartelijk bedankt voor jullie reacties.


Ik weet nu wat me te doen staat.

Tuneboy
23/01/06, 14:44
Ik ben blij dat je het zelf wel begrijpt, want je slaat enigszins wartaal uit. Account, servers aan elkaar koppelen?

DutchTSE
23/01/06, 15:24
Origineel geplaatst door Tuneboy
Ik ben blij dat je het zelf wel begrijpt, want je slaat enigszins wartaal uit. Account, servers aan elkaar koppelen?
het is al opgelost hoor ;)

klant 1 huurt server, klant 2 (vriend van 1) wilt ook huren en laat server op naam van klant 1 zetten (klant 1 heeft dus 2 servers). 1 en 2 krijgen ruze, en 2 wil zijn server terug, wat wel/niet kan omdat deze op naam staat van klant 1

ek_profiler
24/01/06, 09:45
Origineel geplaatst door Tuneboy
Ik ben blij dat je het zelf wel begrijpt, want je slaat enigszins wartaal uit. Account, servers aan elkaar koppelen?

Waarschijnlijk wordt hiermee een gameserver bedoelt ? :)

XBL
24/01/06, 10:45
Of account in de administratie?

Ik snap het verdere voordeel van het plaatsen op 1 en dezelfde naam in die context niet, maar soit. Laat die klanten het maar lekker uitvechten, als het opgelost is komen ze vanzelf wel weer terug bij TS.

Jochem