PDA

Bekijk Volledige Versie : domeinnaam overkopen



hires
19/01/06, 10:51
Ik heb een domeinnaam overgekocht van iemand en wil deze verhuizen en op mijn naam zetten, dus ook een domeinnaamhouder wijziging doorvoeren. Ik heb een getekent registratie formulier naar de vorige eigenaar gestuurd en er zijn 2 getekende formulieren voor domeinnaamhouder wijziging en verhuizing.

Ik ben géén SIDN lid; dus klopt het dan dat hij de formulieren naar MIJN domeinen 'leverancier' moet sturen? Anders weet deze niet dat dit domein op mijn naam moet komen, toch? Hij heeft ze nu naar zijn host gestuurd en ik vraag me af of dit dus voldoende is.

hires
19/01/06, 11:55
Ter aanvulling: het domein kan ik nu wel gebruiken; ik ben dus eigenaar en heb er een hostingpakketje aangehangen..

Randy
19/01/06, 12:39
Je moet het formulier naar de huidige deelnemer, jouw leverancier sturen. Indien deze niet mee wil werken, kunnen wij de wijziging ook wel doorvoeren, evenals alle andere deelnemers, maar zit je opnieuw aan de registratiekosten vast.

hires
19/01/06, 14:05
Bedankt, ik ga het proberen.

hires
24/01/06, 13:08
Nou... kleine update; ik heb voor de zekerheid nog gevraagd welke formulieren dit bedrijf dan nog wil zien, deze vervolgens gecontroleerd, getekend en opgestuurd, maar geen bericht meer ontvangen. Het domein is wel 'verhuisd' vreemd genoeg; ik maak er gebruik van, maar als ik de gegevens op mijn naam wil zetten lukt het niet.

Nu geeft Randy hierboven aan dat de gegevens gewijzigd kunnen worden, maar... ik begrijp dus dat leden (van SIDN, ga ik dan vanuit?) dit dan zomaar kunnen doen, zonder dat de SIDN hier tussenkomt? Mag dat dan zomaar, of mis ik iets in dit verhaal?

Als het kan en iemand wil de gegevens wijzigen, wat zou mij dat gaan kosten?