PDA

Bekijk Volledige Versie : aangeboden / professionele gamehosting weblayout



Reynaerde
18/01/06, 23:59
Dit is tenslotte de verzamelplaats voor hostend Nederland.

Aangeboden:

Een webtemplate, geschikt voor de professionele GameHost.

Inbegrepen zit:

.PSD
bijbehorende fonts

op verzoek kunnen er enkele wijzigingen doorgevoerd worden, in principe gratis.

Startbod: €30,-
Opbieden: €0,01
Direct-Verkoop: €80

kind regards,

Reynaerde

Rik
19/01/06, 00:09
Graag een URL naar het design of een screenshot...

Martijn19
19/01/06, 03:05
kvk nr ?

Reynaerde
19/01/06, 09:32
tuurlijk rik, stom:

http://reynaerde.info/images/projects/wd_gamehostingtemplate.jpg

izdesign
19/01/06, 09:53
Heb ik ergens al ooit eerder gezien ;/

EWS
19/01/06, 12:02
Zucht... nog maar 2 posts en geen KvK? Je begint lekker.

zone
19/01/06, 12:43
Origineel geplaatst door izdesign
Heb ik ergens al ooit eerder gezien ;/

Als je met zulke opmerkingen komt, wees dan ook bereid dat op te sporen en te posten. Zo lijkt/is het alleen maar een loze beschuldiging.

Reynaerde
19/01/06, 13:12
Origineel geplaatst door EWS
Zucht... nog maar 2 posts en geen KvK? Je begint lekker. Ik profileer me niet als bedrijf, enkel als een student die tegen een studententarief een webdesign aanbiedt, die over is.

Ik bied geen diensten aan, enkel een webontwerp.

Maar ik zal vanmiddag eens bellen met de KvK of ik daar een nummertje voor nodig heb.

En beschuldigingen van rippen leg ik naast me neer, gebaseerd op nonsens. De enige mogelijkheid dat je die voorheen al eens hebt gezien, is in mijn portfolio, of op een andere website waar die in de verkoop staat.

3j3ct
19/01/06, 13:26
eerlijk gezegd komt het design me ook bekend voor...

EWS
19/01/06, 14:11
Voor alles wat je verkoopt heb je een KvK nodig. Het verbaast me dan ook dat de topic nog niet gesloten is.

Ik heb geen idee of je je designs ook daadwerkelijk zelf hebt ontworpen, maar ik moet wel zeggen dat ze er goed uit zien.

3j3ct
19/01/06, 14:32
http://webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=77269&highlight=gamehosting+weblayout

dit topic is het maar zo te zien ben je dezelfde persoon

Reynaerde
19/01/06, 14:47
Origineel geplaatst door 3j3ct
http://webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=77269&highlight=gamehosting+weblayout

dit topic is het maar zo te zien ben je dezelfde persoon Dat klopt inderdaad, heb ik geen rekening mee gehouden. Ik ben inderdaad dezelfde persoon.

Mijn excuses voor de felle reactie van mijn kant. Echter is het niet de eerste keer dat er wordt geroepen "Komt me bekend voor", en dat dat soort uitspraken de verkoop enorm belemmert.

Overigens meer werk kan in mijn portfolio worden gevonden, en daar is te zien dat ik werk in een bepaalde stijl. Weliswaar geen keiharde garantie, maar dan zou ik ontwerpen "rippen" van anderen, die óf allemaal toevallig dezelfde elementen gebruiken, óf alles van de zelfde ontwerper.

Als ik twijfels kan wegnemen door een screenshot te plaatsen van alle layers, doe ik dat graag.

izdesign
19/01/06, 19:37
Zie je ik ben niet helemaal gek :p

Reynaerde
15/02/06, 20:38
Ontwerp is reeds verkocht overigens...

Ik ben trouwens van mening dat je hiervoor geen KvK inschrijving nodig hebt. Ik bied immers een product aan, en geen dienst. Wanneer je een specifieke domeinnaam verkoopt is óók geen KvK nummer vereist, pas wanneer je de mogelijkheid bieden tot het registreren van domeinnamen ben je verplicht een KvK nummer aan te vragen.

Mikey
15/02/06, 20:44
Origineel geplaatst door Reynaerde
Ontwerp is reeds verkocht overigens...

Ik ben trouwens van mening dat je hiervoor geen KvK inschrijving nodig hebt. Ik bied immers een product aan, en geen dienst. Wanneer je een specifieke domeinnaam verkoopt is óók geen KvK nummer vereist, pas wanneer je de mogelijkheid bieden tot het registreren van domeinnamen ben je verplicht een KvK nummer aan te vragen.

de winkelier verkoopt ook produkten. Tevens is jouw onderbouwing meer dan larie :)

Digital World Solutions
17/02/06, 13:57
Een winkelier doet dat in meerdere getalen, ik denk niet dat je voor 1 design een kvk. moet aanvragen. Of verwacht men meer designs via webhostingtalk te verkopen?

kvk. voor 1 ontwerp? Wordt een beetje zot vind u niet?

®on
17/02/06, 17:36
kvk. voor 1 ontwerp? Wordt een beetje zot vind u niet?
http://reynaerde.info/?id=portfolio
Iemand die een portfolio online zet, neemt daarmee duidelijk deel aan het economisch verkeer en heeft daarmee een KVK inschrijving nodig. De criteria vind je hier http://www.kvk.nl/artikel/artikel.asp?artikelID=44353&sectieID=5 .

Verder is het een WHT regel, dus lijkt me niet zo heel vreemd.

Geoffrey
18/02/06, 01:08
Wettelijk gezien moet je inderdaad voor iedere verkoop een btw of kvk nummer hebben. Echter is een € 30,00 helemaal geen bedrag en gaat de BTW zich echt niet bezig houden met het aanpakken van studenten die ook iets willen verdienen. Laat die jongen zijn lay-out verkopen, want je vindt op het hele internet geen enkel bedrijf die voor een € 30,00 een volledig design kan maken en er kan altijd iemand gelukkig mee gemaakt worden.

kevers84
18/02/06, 01:46
hiernaast ook bekend van sitedeals.nl denk ik..?

Neo123
18/02/06, 02:31
Wettelijk gezien moet je inderdaad voor iedere verkoop een btw of kvk nummer hebben. Echter is een € 30,00 helemaal geen bedrag en gaat de BTW zich echt niet bezig houden met het aanpakken van studenten die ook iets willen verdienen. Laat die jongen zijn lay-out verkopen, want je vindt op het hele internet geen enkel bedrijf die voor een € 30,00 een volledig design kan maken en er kan altijd iemand gelukkig mee gemaakt worden.


Pecies en ik ben zeer gelukkig geworden van zijn layout :)

kevers84
18/02/06, 03:36
Wettelijk gezien moet je inderdaad voor iedere verkoop een btw of kvk nummer hebben. Echter is een € 30,00 helemaal geen bedrag en gaat de BTW zich echt niet bezig houden met het aanpakken van studenten die ook iets willen verdienen. Laat die jongen zijn lay-out verkopen, want je vindt op het hele internet geen enkel bedrijf die voor een € 30,00 een volledig design kan maken en er kan altijd iemand gelukkig mee gemaakt worden.

"geen bedrag en gaat de BTW zich echt niet bezig houden"

Wel als iemand maar een link naar dergelijke sites als bovenstaande naar belastingdienst/kvk stuurt en het ze dus zo voorschotelt. Niet dat ik zulke acties zou doen, maar de kans dat een bedrijf (concurent) dit doet zit er natuurlijk wel in.

Geoffrey
18/02/06, 03:49
EDIT: @Topicstarter: ik zou wel die portfolio van het net halen, want dat is inderdaad zoeken om problemen. Als je, je echt met het veelvuldig verkopen van dergelijke producten wilt bezighouden zou je beter inderdaad een BTW nummer aanvragen en legaal gaan werken.

Rusrink
18/02/06, 12:20
Pfft wat een onzin. Iedereen mag bijverdienen en hier hebben ze echt geen kvk voor nodig. Zolang je niet dagelijks meerdere dingen verkoopt is het dan ook echt niet nodig om een kvk aan te schaffen.

Reynaerde
21/02/06, 17:13
EDIT: @Topicstarter: ik zou wel die portfolio van het net halen, want dat is inderdaad zoeken om problemen. Als je, je echt met het veelvuldig verkopen van dergelijke producten wilt bezighouden zou je beter inderdaad een BTW nummer aanvragen en legaal gaan werken.
Ik zie absoluut geen aanleiding om mijn portfolio offline te halen. Ik verkoop niet middels mijn portfolio, het is voor mij enkel een opsomming van gemaakt werk.

Ik bied geen diensten aan via mijn website, enkel staan er gemaakte ontwerpen op.

Wat ik me overigens ook afvraag, waarom mag je wel een complete site verkopen? En wel een domein?

Digital World Solutions
21/02/06, 20:58
Vind dit een zeer moeizame discussie wat totaal geen effect zal hebben denk ik. En het voorschotelen bij de KvK door een concurrent zou toch echt een actie zijn van triestheid...

FransVanNispen
01/03/06, 04:21
De forum regels zeggen dat je voor verkoop op WHT een KvK nummer nodig hebt.

Buiten deze regel om, is het legaal om verkopen te doen in Nederland zonder BTW nummer. Zwart werken is pas zwart als er aan het eind van een belastingjaar geen opgave van wordt gedaan. Maar dat is een andere discussie.

De layout is verkocht, dus er mag een slotje op lijkt me.