PDA

Bekijk Volledige Versie : Gill sans regular



Whyti
16/01/06, 14:06
Hoi,

Heeft iemand op korte termijn voor mij de font Gill Sans Regular? Zit dacht ik standaard op een Mac, maar ik werk op een gewone pc... Hoef alleen de standaard versie, geen heel pakket, kan het op internet nergens gratis vinden, overal moet je betalen en krijg je zo'n heel pakket! Dat hoef ik helemaal niet...

Hoop dat iemand me kan helpen!
Hoor het wel (evt via pm)

Mijn dank is heel erg groot!

Glenn
16/01/06, 14:14
Knip door mezelf

GS2K1
16/01/06, 14:26
Op lettertypen berust even goed copyright als op websites.

Als je een mac/pc (of bijv. office) koopt, betaal je onderandere voor de lettertypen die daarop staan.

Zomaar doorgeven is in principe illegaal...

Whyti
16/01/06, 14:46
Ik kan sowieso geen website vinden waar ze de "regular" versie aanbieden... diegene die ik kan vinden wijken allemaal af...

Overigens heb ik wel een mac, en heb ook het font, dus heb er wel degelijk voor betaald, alleen geen idee hoe ik het zou kunnen omzetten zodat die ook op de pc werkt. Het is een nu, zoals windows het omschrijft, een "macfile"

// Ik heb tot nu toe alleen dure software gevonden, bestaan daar ook gratis tooltjes voor?

Glenn
16/01/06, 15:31
Wat je kan doen is een gratis namaak van Gill Sans opzoeken. Op GoT loopt hier een draadje over, ff zelf zoeken :)

3j3ct
16/01/06, 15:48
www.dafont.com !!!

http://www.dafont.com/buy-font.php?f=Gill+Sans&v=myfonts

Whyti
17/01/06, 15:42
Iemand die een stukje software hier voor heeft? Zou je dan het applefont kunnen omzetten voor me? Heb het gewoon legaal...

En als je heel moeilijk bent betaal ik er zelfs voor... Wel aub vandaag nog reageren! Neem contact op via Pm..

Dank!