PDA

Bekijk Volledige Versie : Kritiek op het beleid



koek
11/01/06, 20:39
Origineel geplaatst door Lynch
Zie post: "Ik heb geen vraag- of richtprijzen, gewoon bieden dus."

En dit staat toch in vaste prijs sectie.
Ook een beetje vaag om er helemaal niets bij te zetten, laatste keer dat ik dat had gedaan had ik een hoop gezeik.
Nouja bij deze 0,01 ct per stuk ;)

Mark17
11/01/06, 22:25
Origineel geplaatst door koek


En dit staat toch in vaste prijs sectie.
Ook een beetje vaag om er helemaal niets bij te zetten, laatste keer dat ik dat had gedaan had ik een hoop gezeik.
Nouja bij deze 0,01 ct per stuk ;)

Hij verkoopt ze blijkbaar pas bij een acceptabel bod, hierbij moet ik wel opmerken dat ik mis waar ze geregistreerd zijn. Daarnaast kan ik niet zien of je ex of inc btw bied of dat ze prive verkocht worden.

kevers84
11/01/06, 22:26
Origineel geplaatst door koek


En dit staat toch in vaste prijs sectie.
Ook een beetje vaag om er helemaal niets bij te zetten, laatste keer dat ik dat had gedaan had ik een hoop gezeik.
Nouja bij deze 0,01 ct per stuk ;)

je weet zelf net zo goed als ieder ander dat hij ze enkel voor een acceptabel eind bedrag weg mag doen. Hoe hoog of laag het uiteindelijke bod ook is. Dat hij geen 999 prijzen gaat vermelden lijkt me dan ook niet meer als logisch

koek
12/01/06, 18:27
Buiten dat deze niet aan de voorwaarden voldoet, zie ik ook geen einddatum veiling.
Als iemand anders zo een veiling was begonnen, en er mist maar 1 onderdeel heeft hij meteen een replie van janneman erop.
Zo zie je maar dat er voor bepaalde mensen een oogje wordt dichtgeknepen.
Ook jammer dat er op mijn pm geen reactie is gegeven.

Mark17
12/01/06, 21:22
Origineel geplaatst door koek
Buiten dat deze niet aan de voorwaarden voldoet, zie ik ook geen einddatum veiling.
Als iemand anders zo een veiling was begonnen, en er mist maar 1 onderdeel heeft hij meteen een replie van janneman erop.
Zo zie je maar dat er voor bepaalde mensen een oogje wordt dichtgeknepen.
Ook jammer dat er op mijn pm geen reactie is gegeven.

Dit is geen veiling in de vorm waarvoor de veiling regels gelden.

ijskar
12/01/06, 21:44
hoe wil je dit dan wel noemen? Feit blijft dat hij domeinnamen aanbiedt en niet rekening houdt met hoe je deze aan zou moeten bieden op dit forum. Ook ik deel de mening van Koek en proef hier enige willekeur.

Lynch
12/01/06, 22:04
Er zijn op WHT twee aanbiedmogelijkheden: veiling of vaste prijs. Stel dat je, zoals ik, de namen die je in je bezit hebt maar die niet per se binnen 24 uur de deur uit hoeven, 'in de openbaarheid wilt brengen', wat doe je dan? Je zou ze dus 1) of allemaal moeten veilen, wat absurd is bij dit aantal namen, of 2) aan alle namen een vaste prijs moeten toekennen, wat al even absurd is. Het zou toch vreemd zijn als er op WHT geen 'notk' of 'teab' optie bestond zoals op iedere veilingsite? Zo moet een dergelijke post dus ook worden opgevat. Ik zet neer wat ik te bieden heb, en als er iets tussen zit dat je aanspreekt stuur je even een mailtje - om een vraag te stellen over traffic, over datum van registratie, of om een bod te doen. Op die manier heb ik al een flink aantal domeinen verkocht, naar tevredenheid van, neem ik aan, beide partijen.

ijskar
12/01/06, 22:07
ja ik snap wat je bedoeld. Mijn reactie was meer om de beheerders van dit forum aan het denken te zetten. Een aparte subforum met portefeuilles bijvoorbeeld zou jou dilemma op kunnen lossen.

janneman
13/01/06, 01:40
Origineel geplaatst door koek
Buiten dat deze niet aan de voorwaarden voldoet, zie ik ook geen einddatum veiling.
Als iemand anders zo een veiling was begonnen, en er mist maar 1 onderdeel heeft hij meteen een replie van janneman erop.
Zo zie je maar dat er voor bepaalde mensen een oogje wordt dichtgeknepen.
Ook jammer dat er op mijn pm geen reactie is gegeven.

Oh guttegut, krijgen we het "voorkeurstopic" weer.

Welk onderdeel van de richtlijnen voor dit onderdeel begrijp je niet?
"LET OP: dit onderdeel van het forum is voor het te koop zetten van namen waar je een vaste prijs voor vraagt OF die je alleen verkoopt bij een acceptabel bod.
Veilingen horen in het andere onderdeel thuis!"

Nu is lezen vrij lastig, maar waarom heb je het over VEILINGEN in een topic die niet in het veilingen onderdeel staat?

Als ik nu meebetaal aan de psycholoog die je van je waarschuwingspunten trauma afhelpt, gaat dit gezever dan een keer ophouden?

koek
13/01/06, 19:51
Mijn reactie op de evt voorkeur zal ik even toelichten:
Binnen 1 dag reageer je altijd op een topic waar ook maar iets aan ontbreekt, en hier ontbrak waar ze geregistreerd zijn, of het in of excl is en of het een prive of zakelijke verkoop betreft.
En op deze reageer je pas 10 dagen later op NADAT er een opmerking over word geplaatst.

Het is eerder een manco in het systeem, er zou een aparte sectie voor zoiets moeten komen, of een sectie voor portfolio's.
Op deze manier kan iedereen wel met 1 cent gaan opbieden, en word het een peppie en kokkie board.

Overgens wist ik niet dat je lezen lastig vindt, er zijn speciale avondscholen voor ;)

Tot slot wil ik toevoegen dat je niet altijd meteen zo gefuckt hoeft te doen, kritiek kan je van leren.

Overgens had deze discussie beter via pm gevoerd kunnen worden, dit maakt het topic er ook niet beter op.
Helaas krijg ik geen reactie via pm, dus voor mij is dit de enige manier..

kevers84
13/01/06, 19:55
Ja ben het eens met koek, normaal is het inderdaad zo dat direct een punt krijgt + verkoop topic ban etc :) Heb daar ook hele verzameling van op mn naam staan, terwijl een ander het doet en er niks gezegd word. Beetje krom allemaal

janneman
13/01/06, 22:22
Topic gesplitst: leef je uit, zou ik zeggen.

Overigens zie ik in mijn PB box geen enkel bericht van je waar ik niet op geantwoord heb.

Daarnaast is het zo dat het "vaste prijs" onderdeel minder stricte regels kent en daardoor ook geschikter voor portfolios en namen waar je niet a la minute vanaf hoeft.
Jij begint gelijk in het topic dingen te roepen (en dus niet via PB) die volstrekt niet van toepassing zijn - want: geen veiling - dus verbeter de wereld, begin bij jezelf.