PDA

Bekijk Volledige Versie : Hacking Source



Profit|Jacob
13/01/06, 17:05
Hacking source is nu te koop, locatie op de main url:

http://hackingsource.dxdec.net (DXDEC is de search engine die inbegrepen is bij de site.)

Dit is een zeer snel groeiende community met op het moment van spreken 2,211 leden.

Het ledenaantal groeit met ongeveer 500 leden per week, en het aantal google adsense views zit op 101.000 sinds 1 januari.

Je snapt natuurlijk dat deze site niet voor een prikje weggaan, daar de site met schatting op 5000 users zit rond half februari.

De site gaat nu al weg omdat het voor ons een schok was, hoe snel dit gaat, wij hebben echt geen tijd om zo een gigantische site te onderhouden. Het is op dit moment 1 van de snelst groeiende forums op dit gebied ter wereld.

Het minimum bod waarvoor deze site weg gaat is EUR 2500, daar de google adsense inkomsten, met taktisch gebruik dik over deze waarde heen gaan, in no time.

Het minimum bod is dus 2500 EUR. Voor site statistieken kunt u even contact opnemen via PM of Email.

Mark17
13/01/06, 23:49
Hoeveel inkomsten zijn er?

Profit|Jacob
14/01/06, 16:28
Geen vaste inkomsten, dagelijkse opbrengst (google) varieert tussen

EUR 15 en EUR 45 per dag.

Triloxigen
14/01/06, 16:30
Als alles waar is wat je zegt is het best interesant.
Maar als je zegt dat het zo hard goeit, vind ik het wel wat vreemd dat er eigenlijk amper gepost wordt.

Profit|Jacob
14/01/06, 16:32
Ja, dat vond ik dus ook al :) De meeste leden komen dan ook voor de cheats en exploits. Het aantal posts blijft steeds hangen rond 1/3 van het aantal leden.

Maar let maar op de statistieken, toen ik gister dit berichtje plaatste waren er 2211 leden, op dit moment zijn dit er al weer 2,332

De groei van 500 leden per week wordt weer ruimschoots overschreden :)

Rusrink
14/01/06, 18:56
google ads zijn niet toegstaan op een forum waar je je moet registreren om de posts te zien

Profit|Jacob
15/01/06, 03:55
Daarom zijn ook niet alle posts onzichtbaar:)

Profit|Jacob
15/01/06, 16:18
Minimum bied bedrag bereikt, bod gedaan door gamingheadlines.co.uk van 2500 EUR.

De veilig eindigt natuurlijk nog niet, als er nog geinteresseerden zijn, meld je even!

borgerink
16/01/06, 11:37
Waar is dit bod gedaan? per PM?? email??

_Leitz
16/01/06, 23:39
is het normaal dat google deze websites wel approved? en een pagina waar het woord sex ook maar in voorkomt niet ?

Profit|Jacob
17/01/06, 01:19
Eerste bod was per email.

Ja, dit is normaal. Google approved alles waar zij geld in zien, behalve Sex sites. Adult content wordt niet geaccepteerd door het grote aantal 18- users/webmasters en de chaotische industrie.

Security/hacking/exploits/bugs/cheats sites zijn zeer populair en leveren door de open-source non profit manier van verspreiding een bijdrage aan het verbeteren van alle services.

Bojhan
03/02/06, 14:23
Het ledenaantal heeft naar mijn idee weinig invloed op de waarde van deze website, met gemak haal je de 10.000 leden maar overvloed hiervan zijn accounts die 1 keer worden ge opend om het forum door te lezen. En komen hierna nooit meer terug, vaak is bij dit soort Security/hacking/exploits/bugs/ cheats heel populair maar wanneer de kleine groep die de bezoeker informatie verlengt minder actief word zou deze website snel in waarde kunnen dalen.

Security/hacking/exploits/bugs/cheats sites zijn zeer onstabiel en daarbij zeggen leden aantal weinig, wat ik graag zou willen zien zijn bijvoorbeeld de returning visitors statistics.

cb3rob
07/02/06, 04:21
opzich wel opmerkelijk dat je er vanaf wil..

paar duizend bezoekers per dag is toch niet zo veel.. (en wat kost traffic nou nog tegenwoordig..)

en zo te lezen is het nog relatief winstgevend ook.. dus waarom verkopen?...