PDA

Bekijk Volledige Versie : Reseller met betalingsachterstanden



gobbler
13/01/06, 14:36
Ik zit met een groot dilemma:
Sinds ik mijn bedrijf heb moeten verkopen staan er nog facturen open van een reseller, welke ik ook dmv incasso waarschijnlijk niet betaald zal zien.
Ook bij het bedrijf welke mijn klanten heeft overgenomen staan al facturen open!

Nu gaat deze reseller naar een andere aanbieder toe om sancties te ontlopen.
Moet ik deze aanbieder waarschuwen voor de praktijken van deze reseller of is dit niet gepast?

Snelweg
13/01/06, 14:42
Nu gaat deze reseller naar een andere aanbieder toe om sancties te ontlopen.
Moet ik deze aanbieder waarschuwen voor de praktijken van deze reseller of is dit niet gepast?

Zelf doe ik dit wel, en ik zou het ook op prijs stellen als ik gewaarschuwd werd voor dit soort notoire wanbetalers.

Bullcat
13/01/06, 14:44
zit er geen suspend knopje op dat reseller account ??

Denk niet dat zijn klanten het op prijs stellen als ze plat gaan!

xserve
13/01/06, 14:48
Origineel geplaatst door gobbler
Nu gaat deze reseller naar een andere aanbieder toe om sancties te ontlopen.
Moet ik deze aanbieder waarschuwen voor de praktijken van deze reseller of is dit niet gepast?
Ik zou dit wel doen. Dan kan de volgende leverancier al vast wat strenger optreden. In ieder geval er gelijk opletten.

gobbler
13/01/06, 14:48
De klant is bij ons weg sinds wij het bedrijf hebben moeten verkopen door toedoen van XS$All
Het nieuwe bedrijf overweegt stappen....

gobbler
13/01/06, 20:09
Origineel geplaatst door xserve

Ik zou dit wel doen. Dan kan de volgende leverancier al vast wat strenger optreden. In ieder geval er gelijk opletten.

Ik heb de nieuwe leverancier gemaild en deze was niet geinterreseerd in het verhaal: hij denkt zelfs dat ik het doe om de reseller zwart te maken.
Ik zeg succes met je geld ontvangen!

MMaI
14/01/06, 11:58
gobbler, stappen tegen jullie of tegen de wanbetaler?