PDA

Bekijk Volledige Versie : domeinnaam te laat voor registratie wat nu?



lefty999
12/01/06, 17:22
dag beste

door enige problemen was het domeinnaam X in redemption gegaan en nu ben ik te laat voor registratie geweest.
Ik heb een e-mail gestuurt naar de persoon die dit domeinnaam nu heeft maar die reageert er niet op,wat zijn mijn optie's nu?

buysman
12/01/06, 18:22
niets, pech gehad, je zou een bod kunnen uitbrengen op de domein naam naar die persoon zelf, maar waarschijnlijk zal hij een te hoog bedrag vragen.

lefty999
12/01/06, 18:27
ik krijg de persoon niet berijkt

CharlieRoot
12/01/06, 18:28
met zulke taal is de kans groter dat hij je negeert

lefty999
12/01/06, 18:30
hoe bedoel je????

ik heb hem in het netste engels dat ik heb gevraagd maar krijg niks terug ook op zijn website via het contactformulier gevraagd

is er geen bedrijf die onderhandeling doet voor je?

NDIS
12/01/06, 18:36
Origineel geplaatst door lefty999
ik krijg de persoon niet berijkt

Ik denk dat hij bedoelt dat dit geen correct nederlands is ( ik ben zelf ook niet zo goed in nederlands)

Maar volgens mij hoort de zin te zijn: Ik kan de persoon niet bereiken.



En als je hem niet kan bereiken kun je bijv. een whois doen op het domein. En proberen via het administratief contact de persoon te bereiken.

SiD3WiNDR
12/01/06, 18:37
Als je de persoon daarentegen berijkt zou krijgen, is er al een stuk meer kans dat je de domeinnaam terug in handen kan krijgen...

T

lefty999
12/01/06, 18:38
daarvan heb ik die gegevens ontvangen,maar hij reageert niet op zijn mail en het telefoonnummer kan ik niet echt invoeren :p is +1 nog iets en op mijn telefoon staat er geen + teken :p

Paulewk
12/01/06, 18:47
Origineel geplaatst door lefty999
daarvan heb ik die gegevens ontvangen,maar hij reageert niet op zijn mail en het telefoonnummer kan ik niet echt invoeren :p is +1 nog iets en op mijn telefoon staat er geen + teken :p

/me verbaast zich niet over het feit dat de poster in Limburg woont.

Str@nger
12/01/06, 18:47
Dan is het 001 ipv +1 ...

Enne niks over Limburgers!

Dotdns
12/01/06, 19:01
Origineel geplaatst door lefty999
daarvan heb ik die gegevens ontvangen,maar hij reageert niet op zijn mail en het telefoonnummer kan ik niet echt invoeren :p is +1 nog iets en op mijn telefoon staat er geen + teken :p

:D Goed bezig :D

Via Skype eens proberen , dan kan je de + van je toetsenboard proberen.

lefty999
12/01/06, 19:18
heb slechte ervaring met het werken van skype dus :p en weet niet hoe dat zit met skype en gewone nummers bellen

WilloW
12/01/06, 19:46
Ach voor ons standaard uurtarief wil ik gerust de persoon wel even bellen voor jou hoor.

Geen probleem ik wil wel onderhandelen voor je zolang je ons uurtarief betaal doe ik bijna alles voor je.

Dillard
12/01/06, 22:17
Je moet gewoon de hoorn van je telefoon oppakken, de pincode van je pinpas intoetsen op je notebook (voor het vrijgeven van de lijn) en dan het telefoonummer intoetsen op je mobiel en dan komt alles goed...

_Leitz
13/01/06, 10:20
Je bent toe aan een nieuwe telefoon! Eigenlijk op alle mobiele telefoons staat wel een plusteken! Vraag eventueel je ouders om een nieuwe huistelefoon. Want steeds meer nummers, en dan vooral buitenlandse, krijgen een plusje.

Bullcat
13/01/06, 10:47
Ik heb geen moeite met dat plusteken, maar ik mis wat andere tekens,

+0032 gaat nog wel maar dan komt die (0) ik mis dus ( en ) op mijn telefoon, Iemand een oplossing voor dat probleem :)

Dicky
13/01/06, 11:03
:D

martysmarty
13/01/06, 13:23
Origineel geplaatst door lefty999
daarvan heb ik die gegevens ontvangen,maar hij reageert niet op zijn mail en het telefoonnummer kan ik niet echt invoeren :p is +1 nog iets en op mijn telefoon staat er geen + teken :p

/me vind het niet raar dat deze persoon vergeten is zijn domein te verlengen

Snelweg
13/01/06, 13:32
lol
had ik geen vooroordelen, heb ik ze nu wel :)

lefty999
13/01/06, 18:31
Origineel geplaatst door Snelweg
lol
had ik geen vooroordelen, heb ik ze nu wel :) ik heb de persoon bereikt,het antwoordapparaat eigenlijk :p .

Maar het probleem zat niet in de vergetenheid van het domeinnaam te verlengen het probleem zat erin dat de nieuwe domeinnaam registrante het domein niet heeft overgenomen maar in redemption heeft laten lopen