PDA

Bekijk Volledige Versie : Pantip Plaza in Bangkok



Herbert
11/01/06, 13:34
Ik ben net terug uit Thailand en heb daar Pantip Plaza in Bangkok bezocht..
Pantip Plaza is net zo groot als de HCC in Utrecht mogelijk nog groter?
Het viel me op dat de prijzen van hardware hoger waren dan hier in Europa, wie is daar wel eens meer geweest?
Software is goedkoop daar, CD-Rom's / DVD's voor omgerekend 2 Euro met de nieuwste software erop is geen probleem daar.. na bestelling moet je gewoon 5 min. wachten :) maar daar wil ik het hier niet over hebben..

zebrafilm
11/01/06, 20:02
Pantip is niet langer de goedkoopste plaats in BK. Toeristen gaan er nog steeds heen, de Thai zelf niet meer.
Tijdje geleden is er 'razzia'geweest om een beeld naar buiten te creeren dat er niets illegaals gebeurt. (Net nadat Bush er geweest was. Nu is de (illegale)handel minder maar wel weer terug. Alleen de prijzen zijn hoger. Er zullen wel meer mensen 'betaald'moeten worden.
Toch kun je er nog steeds goede prijzen krijgen maar dan moet je stevig onderhandelen. Type dit op een IBM X41 tablet die er ook van daan komt. Een stuk goedkoper dan hier.
Voor hardware nooit de volledige prijs betalen. De meeste handel is nu naar Fortune tower etc gegaan meer naar de buitenkant van de stad.

AndyPanerai
14/01/06, 15:10
Hoi Herbert,

Ik ben zelf ook 2 x naar Pantip Plaza geweest en ga gelukkig weer in Juni naar Thailand :)

Vind zelf ook Pantip niet de goedkoopste op hardware gebied bepaalde dingen zijn wel goedkoper, maar wat jij ook al zegt de CD's en DVD's ja dat kost geen drol ;) maar ja wat wil je alles is illegaal hahah, en ja dat wachten hahah goed he en oom agent staat ook gewoon om de hoek tegen een paal aan te leunen.

Vind het wel heel erg leuk om altijd eventjes heen te gaan het is zo groot niet normaal.

Ben je ook naar het MBK geweest ? man man dat is nog groter maar dat is niet enkelt IT maar echt alles wat je maar kan verzinnen, ik vermaak me altijd prima in Bangkok.

Gr
Andy

Herbert
14/01/06, 17:06
Origineel geplaatst door AndyPanerai
Hoi Herbert,

Ben je ook naar het MBK geweest ? man man dat is nog groter maar dat is niet enkelt IT maar echt alles wat je maar kan verzinnen, ik vermaak me altijd prima in Bangkok.

Gr
Andy

Hallo Andy,
nee ik ben alleen naar Pantip geweest omdat ik geen tijd meer had voor andere..
Ik weet dat er nog meer zijn en die bezoek ik de volgende keer daar.
Volgens mij is het MKB aan de andere kant van de stad toch?

zebrafilm
14/01/06, 19:37
nee om de hoek....
(Siam square)