PDA

Bekijk Volledige Versie : ik zoek een programma



Bullcat
10/01/06, 17:01
Hallo er schijnt een proggie te zijn waarmee je de startbalk van 1 naar 2 schermen kan uitbreiden, weet iemand hier toevalig de naam van ??

Alvast bedankt
Hans

MMaI
10/01/06, 17:05
ja, dit heet nview en zit in de drivers van nvidia kaart. Of ATI kaarten ook zoiets hebben weet ik verder niet.
Drivers weet je vast zelf wel te vinden, anders even op www.nvidia.com kijken.
Ik werk al sinds jaar en dag met twee beeldschermen en nooit een anders iets dan de nvidia tool nodig gehad. (selecteren via beeldscherm-opties-nvidia en dan bijv horizontale uitbreiding, kloon etc.)

veenman
10/01/06, 17:07
Zelf gebruik ik daarvoor Ultramon (www.ultamon.com), heerlijk programma :)

buysman
10/01/06, 17:10
Origineel geplaatst door skunkah
Zelf gebruik ik daarvoor Ultramon (www.ultamon.com), heerlijk programma :)
Second that.

Dotdns
10/01/06, 17:15
@MMaI

ATI heeft het ook
wel iets moeilijker bij install vond ik tegenover nview waar ik zeer tevreden van bent

xSeries
10/01/06, 17:17
Wij gebruiken ultramon; werkt perfect !

Bullcat
10/01/06, 17:29
Ik zocht inderdaad Ultramon !

Ik had net een nieuwe asus a9550 geinstaleerd pci was overleden, dus kon nu weer op 2 monitoren tegelijk werken, die man van die zaak riep iets, maar ik was de naam alweer vergeten !

En bedankt weer voor de snelle service !

Dennie-DeTi
10/01/06, 17:42
Ik gebruik ook 2 monitoren, maar ik moet toch zeggen dat ik het wel fijner vind als mijn 2 monitoren een eigen bureaublad hebben.

Dus als je in het ene venster iets maximaliseert, blijft het ook in dat venster, en is het niet over de 2 schermen heen gemaximaliseerd.

Ik heb dus ook maar op 1 monitor een taakbalk.

- Dennie

MMaI
10/01/06, 18:31
dat kan met nview zelf ook gewoon, dan breid de werkbalk wel uit, maar blijven de grenzen van je programma's voor die monitor hetzelfde

WebSiteNet
10/01/06, 22:11