PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoezo jatten?



mahel
09/01/06, 05:11
Kijk ik in mijn referrer info zie ik tot mijn verbazing dit.
Hier mijn site [orgineel] http://torrent.hackz.nl

Hier de ander [copy paste?] http://torrentbb.com/

Op mailtjes krijg ik geen response. Wat moet je nu met zoiets doen?

dreamhost_nl
09/01/06, 07:27
Contact opnemen met hun provider DreamHost.com en dit aankaarten. Daarnaast denk ik dat DreamHost.com sowieso niet zo happig zal zijn op (links naar) Torrent-sites.

mahel
09/01/06, 08:51
Ik denk dat links naar torrent sites geen probleem zijn. Zelf een torrent site hosten / hebben is een ander verhaal.

t.bloo
09/01/06, 10:32
nou ja jatten, het lijkt zo veel op startpagina dat van een orgineel design toch al geen sprake was

xYnta
09/01/06, 10:39
Een startpagina heeft meestal een vergelijkbaar design, hoewel je kan zeggen dat het veel op elkaar lijkt kan je het niet bewijzen dat het letterlijk gejat is.

Triloxigen
09/01/06, 10:49
Origineel geplaatst door xYnta
Een startpagina heeft meestal een vergelijkbaar design, hoewel je kan zeggen dat het veel op elkaar lijkt kan je het niet bewijzen dat het letterlijk gejat is.

Controleer eens de links, dan staan er de links van hackz.nl nog gewoon ;)

joriz
09/01/06, 13:41
Volgensmij maakt er iemand gebruik van een externe include.

Ah ik heb zojuist verschillen gevonden. Zoek de verschillen mensen!

xYnta
09/01/06, 13:43
Origineel geplaatst door Triloxigen


Controleer eens de links, dan staan er de links van hackz.nl nog gewoon ;)

Het kopieeren van links lijkt me niet verboden, elke link komt op het internet wel meer dan 1 keer voor. De websites is door de "kopieerende gebruiker" ook nog aangepast. Misschien even een mailtje sturen naar de webmaster, maar meer kan je niet doen.

blaaat
09/01/06, 13:54
Zo te zien maak je gebruik van ID's in de links, ik zou zeggen, trek er een paar minuten voor uit om je script zo te maken dat deze id's of eenmalig of continue veranderen ;)

joriz
09/01/06, 14:19
Je hoeft helemaal niet die ID's te veranderen. Je moet alleen instellen als iemand jouw linksysteem opkomt met die referentie dat je bijvoorbeeld een boycot tekst krijgt ofzo.

Triloxigen
09/01/06, 14:25
Origineel geplaatst door xYnta


Het kopieeren van links lijkt me niet verboden, elke link komt op het internet wel meer dan 1 keer voor. De websites is door de "kopieerende gebruiker" ook nog aangepast. Misschien even een mailtje sturen naar de webmaster, maar meer kan je niet doen.

Controleer de links nu maar, dan snap je wat ik bedoel ;)

V. Kleijnendorst
09/01/06, 14:57
ganaar.php


<?php

if (isset($_SERVER['HTTP_REFERER']) && strpos($_SERVER['HTTP_REFERER'], 'torrentbb') !== false){
die('torrentbb.com ript deze content');
}

?>