PDA

Bekijk Volledige Versie : Email doorsturen



WMtools
09/01/06, 00:09
Hallo,

Is het mogelijk om van een bepaald email adres alle emailtjes die worden verzonden, automatisch ook naar een ander email adres word verzonden?

m.v.g.
Jeffrey

EDIT:
Om misverstanden te verkomen, het gaat over eigen accounts, maar omdat meerdere gebruikers van dat e-mail adres gebruik kunnen maken, moet ik weten wat er allemaal verzonden word.

BsHosting
09/01/06, 00:49
dmv van een forward

WMtools
09/01/06, 01:28
Dat is toch alleen van het ontvangen?
Ik wil ook hebben als ze een bericht gaan verzenden :p ...

Bullcat
09/01/06, 01:39
en als ze daar hun eigen provider voor gebruiken dan ??

Zoals bij velen is er alleen een pop3 account en geen smtp dan vis je dus nog naast de boot !

Blijf het trouwens wel een wazig iets vinden al met al, waarom zou jij willen weten wat iemand anders verstuurd !

WMtools
09/01/06, 01:52
Dit is voor support wat ik door iemand laat geven, uiteraard doe ik dat ook, maar ik wil weten wat hun mailen en dergelijken. En zo weet ik ook hoe zij tegen klanten doen. Hun werken alleen via webmail.

Bullcat
09/01/06, 01:57
dan zal je de sources inmoeten duiken, ik neem aan dat het een php gebaseerd programma is, en daar waar staat sendmail(boel zooi ertussen )
zet jij sendmail met je eigen adres neer, krijg je alles binnen wat er verstuurd word aan email!

wonko
09/01/06, 08:59
ofwel installeer je een ticketting systeem, en kan je alle supportvragen volledig volgen...

WMtools
09/01/06, 10:31
@wonko,

dat is wel makkelijker idd.
Bedankt,

Maico
13/01/06, 16:29
Je kunt ook gebruik maken van imap.. Dat doen wij bij enkele accounts van ons met meerdere gebruikers. Zo zien wij wie wat verzonden heeft.