PDA

Bekijk Volledige Versie : Te koop: Complete Marktplaats-script



Nathanael
05/01/06, 23:27
Beste mensen,

Bij deze verkoop ik een redelijk uitgebreid Marktplaats-script. Het script komt met een uitgebreid beheerpaneel en is 100% veilig gescript.

Het script maakt gebruik van categorieën en sub-categorieën die ook in het beheerpaneel makkelijk zijn aan te passen.
Bezoekers kunnen een advertentie toevoegen en daarbij kunnen ze ook een plaatje uploaden.
Elke advertentie heeft een biedsysteem, mensen kunnen bieden indien zij hun emailadres achterlaten, er wordt dan een email verzonden en hierin staat een activerings-adres. Als zij hierop hebben geklikt wordt het bod geactiveerd.

Een voorbeeld van het systeem is hier te vinden:
www.phpdevelop.nl/portfolio/marktplaats/

Het beheerpaneel is hier te testen:
www.phpdevelop.nl/portfolio/marktplaats/cms/inloggen.php
tbforum (gebruikersnaam)
test (wachtwoord)

In het config-bestand zijn verschillende dingen aan te passen zoals de mysql-tabelnamen en de adresgegevens van de website. Ook staat hierin het aantal advertenties per pagina op de index of in een subcategorie en uiteraard de login-gegevens van het beheerpaneel en meer.

Het layout is gemakkelijk aan te passen doordat het werkt met een header- en een footersysteem.
Ik wil hem gerust installeren voor de koper.

Indien gewenst krijgt u de layout er ook bij.
Bieden vanaf 75 euro.
Opbieden met 5 euro.
Buy-now is 130 euro.

B.v.d,

Nathanael

iDiensten
05/01/06, 23:55
Alweer????

Nathanael
05/01/06, 23:57
Hmm, je verwardt mijn systeem waarschijnlijk met deze; http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=81695

Even een aanvulling hierop, ik ben dus niet Don-E en dit systeem is uiteraard niet gebaseerd op het bovenstaande systeem, daarnaast ben ik gewoon 100% te vertrouwen, iets wat blijkbaar niet gezegd kan worden over Don-E.

iDiensten
06/01/06, 00:00
Wellicht omdat het dezelfde soort foutmeldingen geeft op acties die ik uitvoer:

Notice: Undefined index: %% in /usr/home/phpfreaky/domains/phpdevelop.nl/public_html/portfolio/marktplaats/cms/inloggen.php on line 16
Er ging iets fout:
» Deze gebruikersnaam bestaat niet.
» Dit wachtwoord is onjuist.

Nathanael
06/01/06, 00:01
Hmm dat is een rare fout, ik ga er even naar kijken.
Dit systeem is trouwens door mij zelf gebouwd, ik ben een scripter en heb ook een eigen bedrijfje.
Wat vulde je trouwens als gegevens in bij het inloggen?

Ik heb denk ik het probleem verholpen..

iDiensten
06/01/06, 00:15
Moet je me toch eens uitleggen: wie wil er nou op herstel rammen? Dat is de meest vervelende button ooit uitgevonden! :)

Vreemd ook dat je geen bod met een `23,26` komma kunt uitbrengen.

Verder ziet het er wel leuk uit, en als het echt niet hetzelfde scripts is best redelijk koop-waardig...

Aan hoeveel mensen ga je het verkopen?

Nathanael
06/01/06, 00:22
Uiteraard is het niet hetzelfde script en dat wil ik gerust bewijzen met het laten zien van een bepaalde stuk code, maar goed dat zal zaak zijn tussen mij en een eventuele hoogste bieder.

De herstel-button is inderdaad niet de meest praktische button maar dat terzijde ;).
Dat bedrag bij het bieden zal ik later nog aanpassen.
De bedoeling is dat ik het systeem enkel aan de hoogste bieder weggeef, met danwel zonder layout dat is niet belangrijk.

Hartelijke groet,

Nathanael

Eris
06/01/06, 00:54
Origineel geplaatst door Nathanael
ik ben een scripter en heb ook een eigen bedrijfje.

Ik heb denk ik het probleem verholpen..

Graag kvk gegevens invullen dan...

joriz
06/01/06, 01:14
Ziet er leuk uit maar iedereen kan echt zomaar iets posten zonder enige check of aanmelding.

Ook staan al je privegevens openbaar.

Ik vind het ontwerp wel mooi.

Zal het alleen willen kopen als het systeem completer was.

Nathanael
06/01/06, 01:38
@Eris:
Haha, oké bedrijfje is een groot woord, ik werk als freelancer aan verschillende php-projecten.

@Joriz:
Wat zou je nog meer aan het systeem willen zien dan?