PDA

Bekijk Volledige Versie : Bezoerkers en verdiensten



hires
04/01/06, 14:11
Hoe kan dat nou toch...? Ik ben constant op zoek naar informatie over het promoten van sites, SEO, inkomsten genereren, meta tags, zoekwoorden, noem maar op, maar heb nu na toch wel een aardige tijd niet echt schokkend veel bezoekers weten te genereren. Als ik dan soms kijk naar sites in dezelfde branche, die naar mijn mening ook nog minder tijd besteden aan hun site (!) vanaf 300 bezoekers per dag hebben na bijv. een periode van 1 jaar! Voor sommige misschien een redelijk periode, maar ik ben nu 3 jaar bezig met een site (redelijk actief updaten, wordt ook automatisch geupdate en af en toe promoten e.d.), maar wat doe ik nou toch verkeerd? Het maximale aantal bezoekers ligt gewoon veel en veel lager.

T.z.t. wil ik Adsense gaan gebruiken, maar laat ik nu eerst het bezoekers aantal eens opschroeven.. Iemand tips of 'tipje van de sluier oplichten'?

Smoved
04/01/06, 14:32
Zorg dat je unieke content / diensten aanbied, dit is meestal het succes van de wat grotere sites.

Dennie-DeTi
04/01/06, 14:48
Zorg dat de link naar jouw website op veel andere sites voorkomt. Volgens mij zijn vooral grote websites met weinig links goed voor zoekmachines.

- Dennie

XBL
04/01/06, 14:56
Origineel geplaatst door Smoved
Zorg dat je unieke content / diensten aanbied, dit is meestal het succes van de wat grotere sites. Niet waar. Wij hosten een berg sites met allemaal dezelfde soort content (smilies/avatars/msn-troep en van die spelletjes sites) en als ik de webmasters daar van spreek, hoor ik dat ze allemaal leuk eraan verdienen.

Zoals Dennie-DeTi al zegt: veel links op andere sites naar jouw site.

De type sites die ik hierboven noemde, zijn allemaal link partners van elkaar. Hierdoor linkt heel veel naar jou, waardoor Google je bar interessant vind en dus het aantal bezoekers (en daarmee de inkomsten) omhoog gaan.

Jochem

hires
04/01/06, 15:31
Mijn homepage en links pagina begint toch aardig te groeien als het gaat om links, maar een verschil van 300 bezoekers per MAAND i.p.v. 300 bezoekers per DAG... daar zit toch een aardig verschil in als j het mij vraagt. Ik zag ook in het Domeinenforum een site msn-stuff.com; een site in dezelfde categorie (mijn site is namelijk: Bestelringtones.com) die binnen een jaar 100-300 bezoekers per dag trekt.. Daar zie ik maar erg weinig links naar andere sites en ook geen aparte links pagina o.i.d. En als ik in google intik: 'link:www.msn-stuff.com' zie ik ongeveer hetzelfde aantal link-pagina's als dat bestelringtones.com heeft. Kortom, aan de links zal het volgens mij niet liggen.

Dennie-DeTi
04/01/06, 15:49
Dat zal ook niet het volledige probleem zijn. Het is dus ook belangrijk op wat voor pagina jouw link staat.

Op een site als startpagina zal je link veel lager gewaardeerd worden als een site waar nauwelijks links op staan maar waar hetzelfde aantal bezoekers op komt. Dat schijnt ook nog mee te spelen.

Maar goed, als je links verder voor elkaar zijn, kan ik je denk ik niet verder helpen. Succes verder.

- Dennie

petert101
04/01/06, 16:25
Origineel geplaatst door hires

<snip>
maar wat doe ik nou toch verkeerd? Het maximale aantal bezoekers ligt gewoon veel en veel lager.
<snip>
Iemand tips of 'tipje van de sluier oplichten'?

Misschien maak je wel teveel typefouten? Of ben je echt serieus op zoek naar bezoerkers?

hires
04/01/06, 16:30
Origineel geplaatst door petert101


Misschien maak je wel teveel typefouten? Of ben je echt serieus op zoek naar bezoerkers?

You got me... :)
Maar over het algemeen gezien hebben 'bezoekers' dan toch de voorkeur ;)