PDA

Bekijk Volledige Versie : (Stel) Jouwn droom / Ultimate Hosting Pakket ? (Samen)



TheGameMen
03/01/06, 18:35
Hoi Allemaal,

Ik ben weliswaar nieuw op dit forum , maar ik heb meteen een vraag aan jullie , ik weet niet of ie al eens in gesteld , zo ja : Duizendmaal excuses.

Ik zou graag willen weten wat jullie "droom" / ultimate hosting pakket zou zijn en wat je daar per maand / per jaar in totaal aan zou willen uitgeven ( Wel reel blijven he ;) )
Stel ook dat de webservers in Amerika staan.
Wat zou overigens ook een toepasselijke prijs zijn voor elke overschrijden GB over het datalimit ?

BVD

Freek

Emard
03/01/06, 18:42
Kortom je wilt dus informatie verzamelen over je toekomstige klanten. Zeg het dan meteen :D

Sander-
03/01/06, 18:49
Waarom kijk je inet even rond wat de gemiddelde host kwa pakketten gebruikt en bied je je toekomstige klanten daarnaast de optie om een pakket op maat af te nemen?

TheGameMen
03/01/06, 18:52
Haha jullie hebben me door ;)

Heb ik al gedaan maar de pakketten en prijzen liggen zo ver uiteen dat ik zowaar de draad ben kwijtgeraakt voor een rieele prijs.
En ben via een link hier terechtgekomen en ik dacht Hé laat ik het hier eens vragen

Freek.

joriz
03/01/06, 18:55
Mijn droom is een eigen datacenter ;-) met veel (vrouwlijk)personeel ;-) en natuurlijk een parkeergarage ernaast met op het dak een paar helipads.

ON-TOPIC:
Denk niet dat je veel wijzer kan worden door dit aan webhosters te vragen. Door zelf te verkopen kom je er meestal wel achter wat de klanten willen.

TheGameMen
03/01/06, 19:03
@ Joriz <Offtopic> Ken je me nog ... GTAGAMES ? ^^ < / offtopic >

Maar ik zal toch als ik begin een paar pakketten moeten presenteren met mooie prijzen en specs , maar ja ik kan het altijd proberen om hier informatie te verkijgen.

Freek

Eris
03/01/06, 19:24
Geen... (Hoef geen US server)

izdesign
03/01/06, 19:43
Origineel geplaatst door TheGameMen
@ Joriz <Offtopic> Ken je me nog ... GTAGAMES ? ^^ < / offtopic >

Maar ik zal toch als ik begin een paar pakketten moeten presenteren met mooie prijzen en specs , maar ja ik kan het altijd proberen om hier informatie te verkijgen.

Freek

Maar waarschijnlijk het vrouwelijkpersoneel wat jij in je eigen dc zou willen heeft er waarschijnlijk niet genoeg verstand van :p ;)

TheGameMen
03/01/06, 19:47
Nou , ik ken toch wel zeer goede vrouwelijke ICT Prof's.

Freek

izdesign
03/01/06, 19:51
Jij snapt niet helemaal wat ik bedoel denk ik en niet wat joriz bedoeld ;):p

TheGameMen
03/01/06, 19:52
Jawel hoor ^^ ;)

Freek

fcolor
03/01/06, 19:56
Je moet kijken wat een reele prijs is voor de diens die je leverd.
Je moet rekening houden met je inkoopprijs, capiciteit en de kwaliteit van de support die je geeft.
Dat zijn ook de redene waarom de prijsverschillen zo groot zijn tussen verschillende hosts.

Je zal moeten gaan bepalen wat voor jou inkoopprijs een redelijke verkoopprijs is, daarin meegenomen het werk dat het je kost om de winst te halen.
Dan moet je voor jezelf kijken hij klein je je winstmarge wilt maken om zoveel mogelijk klanten aan te trekken met de bijbehoorende prijs van die winstmarge

WebXtra
03/01/06, 19:58
Origineel geplaatst door Eris
Geen... (Hoef geen US server)

Mee eens :D

TheGameMen
03/01/06, 20:08
@ fcolor: Bedankt voor je bericht :) Kan ik iets mee :)

Ik zie dat US Hosting niet zo gewild is , haha ;)

Freek

remko
03/01/06, 20:30
maar misschien is dit niet de juiste doelgroep om zo'n vraag te stellen; hosters vragen naar hun ideale hostingpakket. probeer het eens op een consumenten-gericht forum voor bijvoorbeeld (startende) webmasters, denk dat je daar veel meer zinnige reacties krijgt.

Succes in iedere geval.

TheGameMen
03/01/06, 20:34
Bedankt voor je tip remko , zal ik zeker doen

Freek

Emard
03/01/06, 20:49
Origineel geplaatst door TheGameMen

Ik zie dat US Hosting niet zo gewild is , haha ;)


Waarschijnlijk wel in Amerika, maar het is gewoon te ver weg waardoor er te hoge pings ontstaan.