PDA

Bekijk Volledige Versie : [tkg] iemand nog twee of drie bureaus en een vergadertafel over?



svbeek
31/12/05, 15:29
Heeft er iemand hier toevallig nog twee of drie redelijk goed ogende bureaus staan, evt met stoelen? Ook zoeken we nog een vergadertafel. Prijs in overleg. Graag in het midden/oosten van het land, anders wordt het ophalen wat te tijdrovend.

tvm
31/12/05, 16:34
Ik kan je zoiets wel maken maar het is wel in West-Vlaanderen, Belgiƫ. Kan welmet de camoinet geleverd worden maar wat is jouw budget? Een degelijke bureau komt op ongeveer 250 euro maar het is dan wel massief en hoogstaande kwaliteit. Volledig afgewerkt aan jullie eisen.

mvg,

Tim Van Maele

jinxedworld
31/12/05, 16:34
http://daanveilingen.nl/ heeft altijd leuk spul. Zit hiet niets voor je bij?

Triloxigen
31/12/05, 17:04
www.ikea.nl
De bureau's daar zijn van goede kwaliteit en zien er goed uit, maar daar moet je niet heengaan als je een antiek engels bureau wil.

svbeek
31/12/05, 19:09
Budget voor wat goed uitzien spul is ongeveer 1000 euro.
Daanveilingen ken ik idd, maar het liefst zou ik via iemand direct kopen en evt de spullen eerst willen bekijken. Ikea is idd ook een optie.

Pinocchi
31/12/05, 20:09
Hier hebben ze ook nog wel eens interessante spullen:

http://www.inventarisveiling.nl/

ronaldlokers
31/12/05, 20:20
Origineel geplaatst door Triloxigen
www.ikea.nl
De bureau's daar zijn van goede kwaliteit en zien er goed uit, maar daar moet je niet heengaan als je een antiek engels bureau wil.

Een bureau van de ikea kan ik zeker aanraden, ik heb er zelf ook 1 staan van de ikea. Zijn superstevige (lees: zware :P) dingen en je kan ze uitbreiden met verschillende bladen :D

webXpressions
31/12/05, 21:43
Hier ook Ikea! Absoluut goed spul, past perfect en natuurlijk alles op voorraad!

Met stip mijn favoriete shop! :D

Jos2
31/12/05, 22:18
Origineel geplaatst door webXpressions
Hier ook Ikea! Absoluut goed spul, past perfect en natuurlijk alles op voorraad!

Met stip mijn favoriete shop! :D
Inderdaad. Je moet wel zelf alles in elkaar zetten, maar dat is doorgaans ook niet echt een probleem ("zweutse schreufjes"?).

En natuurlijk het belangrijkste... een megalekkere hotdog aan het eind van de lange reis door de Ikea! :D

webXpressions
01/01/06, 15:42
Origineel geplaatst door Jos2

En natuurlijk het belangrijkste... een megalekkere hotdog aan het eind van de lange reis door de Ikea! :D

En vooral: Goedkoop :D

Mikey
01/01/06, 15:45
in geval van nood kun je altijd gewoon een grote deur halen bij de gamma, praxis etc etc en er 4 poten onder maken.