PDA

Bekijk Volledige Versie : Even klagen over de NS ?



Domenico
31/12/05, 01:51
Omdat ze er weer een puinhoop van maken misschien allemaal klagen op http://www.ns-klachtenforum.nl/forum/

:W:

Zit je in nederland en dan nog dit soort dingen meemaken. Het is al langer bekend dat het hier best koud kan zijn in de winter. DUH!

Bramm
31/12/05, 01:57
Dacht op dit forum bij NS eerst ff aan iets anders dan aan de Nederlandse Spoorwegen ;)

maxnet
31/12/05, 04:20
Mooi initiatief.

Vandaag om 20:00 vertrokken en om 03:00 op mijn bestemming aangekomen.

Weet niet of ik nu boos moet zijn, of blij moet zijn dat ze me toch nog thuis hebben weten te krijgen.

Mikey
31/12/05, 09:35
Denk dat er geen reden tot klagen is, men is niet gewent aan dagen zoals gister, en dat het de hele dag al voor gewaarschuwd was dat de kans groot was dat het dienstschema in de soep zou lopen vind ik zelf best netjes.

Til
31/12/05, 09:52
Ze hadden donderdag al bekend gemaakt dat ze iedereen afraadden om na 16.00 uur te reizen. De helpdesk van XS4All is daarom al om 15.00 uur dicht gegaan zodat iedereen op tijd naar huis kon.

Als je dan om 20.00 uur vertrekt, mag je denk ik alleen maar blij zijn dat ze je toch nog thuis hebben weten te krijgen.

macjans
31/12/05, 10:18
Ja ja dit onderwerp hoort zeker thuis in WHT. Beetje vorm van ongevraagde reclame wie zou toch die domeinnaam geregistreerd hebben????
Overigens mijn cactus begint te bloeien moet ik hem nu meer water geven? ;-)

P.S. Til jij begrijpt het tenminste

tvm
31/12/05, 10:34
Volgens mij is dat hier danook een lounge waar je over gelijk wat kan praten ;)
Hier in Belgiƫ was het wel allemaal weeral niet zo aangekondigd en de treinverbinding tussen gent en brugge lag er ook uit. Dus iedereen die van over het hele land met de trein naar de kust wou reizen mocht terug naar hun startplaats gaan. Zo is mijn zus moeten terugkeren naar Brussel. En zat ik enkele uurtjes in de file van gent naar brugge, soit in principe hebben we wel te klagen maar wees blij dat de treinen nu terug rijden.

midego
31/12/05, 11:00
Als mensen gaan klagen dat er geen treinen rijden omdat het slecht weer is vind ik dat echt slecht!
Alsof hun wat aan het weer kunnen doen en hun zijn het ook niet gewegend + het is gewoon TE glad!

Mvg,
Michiel

crazycoder
31/12/05, 11:04
Origineel geplaatst door Domenico
Omdat ze er weer een puinhoop van maken misschien allemaal klagen op http://www.ns-klachtenforum.nl/forum/

:W:

Zit je in nederland en dan nog dit soort dingen meemaken. Het is al langer bekend dat het hier best koud kan zijn in de winter. DUH!
Welke dwazen reizen er dan ook met de trein :) die dingen vertrekken niet waar ik ben en gaan nooit daar naartoe waar ik moet zijn.

Luuc
31/12/05, 11:22
Origineel geplaatst door Til
Als je dan om 20.00 uur vertrekt, mag je denk ik alleen maar blij zijn dat ze je toch nog thuis hebben weten te krijgen. Eigenlijk wel ja, heb gisteren 7 uur gedaan van Amsterdam naar Hengelo. Kwam om negen uur 's avonds aan, net op het punt dat de laatste bussen reden :D pfff

sp-services
31/12/05, 12:02
gisteren om 8.45 vertrokken in rbs en om 0.00 in beervelde (gent) aangekomen

Dominic
31/12/05, 12:10
Origineel geplaatst door sp-services
gisteren om 8.45 vertrokken in rbs en om 0.00 in beervelde (gent) aangekomen

Je bent via de wallen gegaan? :P

Overigens vindt ik de mensen die NU klagen over de NS grote ezels.
Er is de hele dag voor gewaarschuwd dat de dienstregeling in de soep zou kunnen lopen, en dat je na 16:00 niet meer moest reizen met de NS als het niet ECHT nodig was.
Dus ik vindt het zelfs netjes van de NS hoe ze met de situatie zijn omgegaan, zij kunnen er ook niks aan doen dat de weergoden hebben besloten ons te belonen met sneeuw en ijzel...

sp-services
31/12/05, 12:27
8.45 was dus 20.45

en wel met de wagen ;)

Domenico
31/12/05, 12:43
Origineel geplaatst door Dominic


Je bent via de wallen gegaan? :P

Overigens vindt ik de mensen die NU klagen over de NS grote ezels.
Er is de hele dag voor gewaarschuwd dat de dienstregeling in de soep zou kunnen lopen, en dat je na 16:00 niet meer moest reizen met de NS als het niet ECHT nodig was.
Dus ik vindt het zelfs netjes van de NS hoe ze met de situatie zijn omgegaan, zij kunnen er ook niks aan doen dat de weergoden hebben besloten ons te belonen met sneeuw en ijzel...

Hier gaat het toch helemaal niet om? je zegt het zelf, het sneeuwt en het ijzelt maar betekent dit dat de treinen niet kunnen rijden? Vraag even aan de Zwiters of Oostenrijkers hoe ze het daar doen.

Je ns kent het klimaat van Nederland dus dan moet je daarop anticiperen.

WH-Tim
31/12/05, 13:51
Overal waar geld te verdienen is springt Meneer Consoli weer op in ;)

edit: 1750 onnuttige posts!!!

Domenico
31/12/05, 19:20
Origineel geplaatst door WH-Tim
Overal waar geld te verdienen is springt Meneer Consoli weer op in ;)

edit: 1750 onnuttige posts!!!

Nee hoor, www.archive.org is je vriend. ;)

Mark17
31/12/05, 20:21
Origineel geplaatst door Luuc
Eigenlijk wel ja, heb gisteren 7 uur gedaan van Amsterdam naar Hengelo. Kwam om negen uur 's avonds aan, net op het punt dat de laatste bussen reden :D pfff

waar moest je dan heen dat er na 9 uur geen bussen meer rijden?

Luuc
31/12/05, 21:06
Origineel geplaatst door Mark17


waar moest je dan heen dat er na 9 uur geen bussen meer rijden? Naar dezelfde plaats waar jij nu bent ;)

Mark17
31/12/05, 21:56
Origineel geplaatst door Luuc
Naar dezelfde plaats waar jij nu bent ;)

tip: ga in vervolg over enschede, de bussen rijden naar haaksbergen tot circa 00.15 uur. daarnaast is dat sneller (ervaring) en rijden er vroeger weer bussen voor het geval je de laatste mist.