PDA

Bekijk Volledige Versie : DA + AWstats



IT-worX
24/12/05, 19:21
Heb vandaag da AWstats plugin geïnstalleerd op mn DA bak en er wat mee zitten spelen. Nu blijkt dat je als user wel de pagina protected kan zetten, maar éénmaal deze zo is, niet meer unprotecten...

Kan iemand helpen om dit alsnog te doen?

ivs
25/12/05, 01:24
Volgens mij gewoon even de .htaccess weg halen.

Flydesign.nl
25/12/05, 19:00
Origineel geplaatst door ivs
Volgens mij gewoon even de .htaccess weg halen.

Klopt, de beveiliging gaat gewoon via een .htaccess bestand.

Een vraag van mijn kant in dezelfde richting: hoe hou je de beveiliging erop? Ik draai elke avond 'awstatsinstall.php -a' om alle nieuwe domeinen van die dag ook awstats te geven. Mensen die een beveiliging ingesteld hebben, raken hierdoor de beveiliging kwijt. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan voorkomen? Ik heb de php file al doorgelopen en zaken aangepast, maar het blijft gebeuren.

IT-worX
25/12/05, 19:11
Flydesign is het niet zo dat als er een nieuwe site aangemaakt wordt, meteen er ook een awstats dir is? Moet dit toch nog telkens manueel?

Flydesign.nl
25/12/05, 21:44
Origineel geplaatst door IT-worX
Flydesign is het niet zo dat als er een nieuwe site aangemaakt wordt, meteen er ook een awstats dir is? Moet dit toch nog telkens manueel?

Mijn ervaring is dat je dit telkens manueel moet doen. Maar goed dat je het zegt, er bestaat volgens mij een mogelijkheid om losse scripts uit te voeren bij het uitvoeren van bepaalde acties in DirectAdmin. Misschien eens kijken of ik awstats hier bij kan gooien.

IT-worX
26/12/05, 00:51
Als je dit kan, laat je even iets weten? ;)