PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrijsurfen.nl te koop



mithras
23/12/05, 23:07
Hallo,

Ik bied hierbij www.vrijsurfen.nl te koop aan.

Wat wordt er verkocht?

Vrijsurfen.nl is een webbased proxy gebaseerd op phpproxy, een gratis proxy script waarmee mensen anoniem kunnen surfen. Mensen typen op de hoofdpagina een site in en ze worden vervolgens naar die site gevoerd met erboven een form om te navigeren (en waar advertenties op gezet kunnen worden). Ook zit er nog een link exchange script op dat helemaal automatisch checkt op terugkomende links.

De minimalistische layout is door mijzelf gemaakt, ziet er goed uit en laadt snel.

De site is een maand oud en heeft nog maar weinig inkomsten gehad. Er komen (al) zo'n 1000 bezoekers per maand en voor vandaag (23 december) kunt u hier de bezoekers zien door een screenshot van adsense (http://www.vrijsurfen.nl/adsense.jpg). Andere screenshots van de statistieken zijn hier: www.vrijsurfen.nl/awstats1.jpg
www.vrijsurfen.nl/awstats2.jpg

U kunt met deze site alles adverteren wat u wilt en het is een nuttige tool, dus mensen komen terug en er hoeft niet zo hard gepromoot te worden.

Ongeveer de helft van het bezoek is Nederlands en de andere helft komt van proxy.org en is dus internationaal. Het is met apache's mod_rewrite mogelijk om internationale bezokers tegen te houden, maar omdat ik er toch adsense op heb staan, heb ik dit niet gedaan aangezien zij net zo goed kunnen klikken.

U kunt bieden vanaf 150 euro en er is geen einddatum. Een 'buy it now' prijs wordt nog bekendgemaakt. Ik zet deze website waarschijnlijk ook nog op tbforum.nl.

TWeaK-XS
31/12/05, 10:56
Hmm... werking is zeer slecht te noemen... anders had ik wel interesse gehad.

tjsystems
31/12/05, 12:55
<off-topic>

Sorry dat ik het zeg...

Maar hoe kan je een site verkopen die pas een maand jong is. Dat snap ik niet helemaal...

</off-topic>

TWeaK-XS
03/01/06, 18:47
Uhm... koper vinden site overdragen/geld of goederen ontvangen? Simpel toch?

Mark17
03/01/06, 21:19
hoeveel dataverkeer (GB) en hoeveel webspace gebruikt de website? (graag totalen voor de maand december).