PDA

Bekijk Volledige Versie : TKG - Offerte Intranet



tjsystems
22/12/05, 20:41
Beste,

Ik ben op zoek naar een bedrijf dat voor ons een ex/intranet kan maken. Volgende punten zijn gewenst:

-Vormgeving
--Templates
-Users
--Rechten beheer
--Profiel
--Intergratie met LDAP (Microsoft) en openLDAP
-Voorpagina
-Nieuws algemeen
--Nieuws per afdeling
-FAQ
-Links
-Documenten (downloads)
-Prikbord
-Contacten extern
-Print en PDF functie

Alle onderdelen moeten per stuk kunnen worden beveiligd ivm rechten en plichten. Volledig web-based beheer met wat leuke plaatjes, dummy-proof en vooral stabiel.

Moet in PHP/MySQL zijn geschreven, en 100% OpenSource.

Offertes mogen per mail, bij vragen graag via het topic.

Aub geen reacties als 'Heb je al eens op SF gekeken?' en ja ik weet dat er pakketten zijn zoals Mambo, PHPNuke etc... Tips zijn welkom.

Tim.

Mark17
22/12/05, 21:48
Beste Tim,

Ik kan voor u zoiets ontwikkelen in januari/februari. Het precieze bedrag kan ik u melden nadat ik alle eisen precies weet.

100% OpenSource: mogelijk indien u het alleen recht koopt mag u er mee doen wat u wenst, van mij mag u het gerust ter download aanbieden al dan niet gratis. U heeft dan alle rechten en mag ermee doen wat u wenst.

tjsystems
22/12/05, 22:34
@Mark17: Ik zal in de loop van de week contact met je opnemen voor de exacte eisen.


Met 100% OpenSource bedoel ik geen licentie kosten van eventuele software.

Mark17
22/12/05, 23:10
U betaald mij enkel eenmalig een bedrag, software/scripts die gebruikt word is gratis verkrijgbaar. Deze zal bijgeleverd worden met de originele licentie's in een map. Hierbij zal bijvoorbeeld een fpdf (fpdf.org) gebruikt worden welke volledig zonder licentie kosten gebruikt mag worden.