PDA

Bekijk Volledige Versie : mailinglist



basbone
21/12/05, 22:58
Heb net de webhosting voor de website van mijn vereniging verhuisd naar CCC-Hosting. Ook zij gebruik DirectAdmin als control panel. In vergelijking met Ensim bij mn vorige hostingprovider veel gebruiksvriendelijker....... dacht ik. Want eigenlijk werkt alles perfect de uptime is fantastisch, de hosting betaalbaar, maar ik blijf een probleem houden met mailinglisten en CCC-Hosting weet geen oplossing. Want telkens als ik of iemand anders een mailtje met bijlage stuurt naar één van de mailinglisten, b.v.: groep@website.nl, met daaronder een stuk of 40 leden, dan krijg ik een bounce met mededeling dat het bericht groter is dan 40.000 karakters, terwijl de bijlage niet meer is dan een 26 Kb Word bestandje.

Weet er iemand dé oplossing, want ik wil eigenlijk niet weer verhuizen en dan maar afwachten of het werkt.

Alvast bedankt.

Frank

jinxedworld
21/12/05, 23:01
26 kb is 26000 karakters, dan ben je er dus nog niet. Aan de andere kant, Word kan behoorlijk grote bestanden rondsturen.

Plak de inhoud van het Word-bestand eens in een standaard textbestand (Kladblok), sla dit op, en stuur dit eens als bijlage rond. Werkt het dan wel?


CCC Hosting kan ook de volgende oplossing proberen toe te passen:
How to increase the maximum size of mailings to a Majordomo list
http://www.helpdesk.umd.edu/topics/email/lists/majordomo/297/