PDA

Bekijk Volledige Versie : GENERIEKE domeinnaam gevraagd



domeinverkoop
21/12/05, 17:24
Ik zoek een TOP-GENERIEKE domeinnaam, ik ben bereid hier ook goed voor te betalen.

Ik zoek namen als: Parfum.nl Mountainbikes.nl Scholen.nl etc etc..alle categorien zijn natuurlijk denkbaar..

Graag stats ( wanneer mogelijk) bespaar me alstublieft de ikdoevolstrektnietaandeeisen.nl domeinnamen;)

Gr Niels

domeinverkoop
21/12/05, 18:08
Ik zoek dus .NL domeinnamen, ik zoek geen namen met een - ertussen evenmin als debeste.nl leukefiets.nl die mag je me allemaal besparen.

wappy112
18/01/06, 13:34
Ik heb:

compleetfeest.com (is al een bod van 210 euro op)
bel4sex.nl
realcamgirl.nl
realcamgirls.nl

Mbolat
18/01/06, 15:28
" bespaar me alstublieft de ikdoevolstrektnietaandeeisen.nl domeinnamen "

janneman
18/01/06, 16:55
@wappy112: bij de eerstvolgende onzinpost heb je je eerste punten te pakken.

schuim
19/01/06, 00:39
webscholen.nl
websitecursus.nl
wksport.nl
eksport.nl
belastingboekje.nl
sportbedrijven.nl
eujobs.nl
eubanen.nl
huishoudens.nl
knipster.nl

niet in de verkoop maar over alles valt te praten.

janneman
19/01/06, 00:44
KOM OP NOU!!!!

Er wordt gevraagd naar generieke TOP domeinen (zegge: TOP)
Er staan zelfs voorbeelden bij!

Je hoeft toch niet gestudeerd te hebben om de verschillen te zien tussen wat er wordt gevraagd en wat er wordt aangeboden???

wappy112
22/01/06, 18:44
Hulpgevraagd.nl
hulpkrijgen.nl

komt dit in je richting?

kort / duidelijk vind ik zelf.

m.v.g wouter

wappy (at) hotmail punt kom

janneman
22/01/06, 23:55
Ik ga even een half uurtje met mijn kop tegen de muur bonken.

MediaServe
23/01/06, 00:53
Ik heb de volgende generieke domeinnaam in mijn bezit en bij een hoog bod mag hij van eigenaar wisselen. Ik kan niet beoordelen of het een top domeinnaam is, dat mag je zelf doen ;)

ansichten.nl (vandale definitie (http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=ansicht))

janneman
23/01/06, 12:50
"U hebt gezocht op ansichten:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies. "

Niels, je vindt het vast niet erg als ik hier een slotje op gooi en nog een uurtje door ga met bonken.