PDA

Bekijk Volledige Versie : Pay Per View, is het er nog?



VantilborgICT
20/12/05, 22:38
Hey,
Ik heb een site die erg veel pageviews krijgt (Niet de site die ik eerder genoemd heb nee). Ik gebruikte adremedy om hieruit inkomsten te genereren. Dit ging erg goed omdat adremedy per view en per clik betaalde. (Hun noemde het Cost per mile of zoiets dergelijks)
Nou heeft adremedy deze vorm van uitbetalen afgeschaft, dus vroeg ik me af of er een ander bedrijf is dat ook Per view afrekent, aangezien het click% redelijk laag is op de bewuste site.

Alvast bedankt

iDiensten
20/12/05, 22:42
adremedy werkte bij mij altijd minimaal.. m4n werkt stuk beter (en heeft sommige ppv).

Nijn
21/12/05, 20:29
Er zijn er niet zoveel meer, M4N heeft er nog een paar, Tradetracker ook nog en dat is het zo'n beetje voor de NL netwerken.

Mocht het een engels(talig)e site zijn dan zijn er nog wel wat meer. op http://www.webaffiliates.nl/search kan je zoeken op CPM aanbieders

iDiensten
29/12/05, 22:20
DOMENICO EDIT: Pardon? Affiliate links/id's zijn verboden op wht! Ontopic iedereen...

Thiaz
30/12/05, 12:00
Origineel geplaatst door VantilborgICT
Nou heeft adremedy deze vorm van uitbetalen afgeschaft, dus vroeg ik me af of er een ander bedrijf is dat ook Per view afrekent, aangezien het click% redelijk laag is op de bewuste site.

Wat is de bron hiervan? Want ik draai ook diverse webpagina's met AdRemedy die nog gewoon CPM (PPV) zijn. Zou niet zo best zijn als dat afgeschaft werd.

fcolor
03/01/06, 20:33
Ik zou als ik jou was kleine bedrijfjes opzoeken in dezelfde branche/catagorie als je website. Als je met ongeveer 15 bedrijven contact neemt is de kans dat 1 daarvan een advertentie op je website wil zetten voor een klein bedrag per maand redelijk groot.
Direct contact met bedrijven leverd je veel meer op dan via allerlei reclameprogramma's van andere websites, die moeten tenslotte ook nog winst behalen (meestal meer dan jij per banner eruit haalt)

tkzone
06/01/06, 20:20
volgens mijn bedoelt van Tilborg ICT alleen Pay per view ( dus view van de banner;))