PDA

Bekijk Volledige Versie : .com registrar



Jacobs.T
20/12/05, 15:43
Voor .be domeinnamen zit ik momenteel bij domeincentrale.be waarvan ik heel erg tevreden ben.

Nu ben ik echter op zoek naar een gelijkaardige .com verdeler.

Met wie hebben jullie hiervoor de beste ervaringen?

DiedX
20/12/05, 15:53
Ik weet er wel 1, maar dan krijg ik meteen een ban voor reclame maken :(

Volgens mij zijn er genoeg threads over geweest. Check heel even het forum!

AlfaHosting
20/12/05, 16:45
Origineel geplaatst door DiedX
Ik weet er wel 1, maar dan krijg ik meteen een ban voor reclame maken :(

Volgens mij zijn er genoeg threads over geweest. Check heel even het forum!

Ik denk niet dat je een ban gaat krijgen als je antwoord op zijn vraag, dat zou pas echt dom en de wereld op zijn kop zijn.Hij vraagt naar ervaringen met firma's dus dan mag je toch antwoorden.

Onze ervaringen met :

IN.be -> slechte service en vrij duur

Opendomainregistry.nl -> lage prijzen, goede service, wel 100 euro membershipfee

Openprovider -> duurder, erg handig controlepaneel, support is de laatste periodes erg verslechterd tegenover vroeger

irrp.net -> lage prijzen, handig (engelstalig controlepaneel, iets minder wat betreft support

key-systems.net -> lage prijzen, prima service, wel moet je al wat domeinen registreren om klant te mogen worden

Dotdns
20/12/05, 17:07
DOMENICO EDIT: Je eigen bedrijf noemen mag dus niet!


Zorin.nl -> goeie service
En niet omdat je zorin zou noemen , dat je een ban zou krijgen .

ja3
20/12/05, 17:15
Ik heb goede ervaringen met domeinbulk.nl

izdesign
20/12/05, 17:16
Origineel geplaatst door uhosting
Zorin.nl -> goeie service
En niet omdat je zorin zou noemen , dat je een ban zou krijgen .

Beetje overdreven je krijgt niet meteen ban als je zorin noemt lijkt me als ik heel eerlijk moet zijn! :)

AlfaHosting
20/12/05, 17:29
Origineel geplaatst door uhosting



Daar zou je dus wel punten voor kunnen krijgen ... reclame voor de eigen zaak zijn geen ervaringen :)

smurf
20/12/05, 18:33
Alle genoemde bedrijven buiten key systems en irrrp zijn geen ICANN members... Je gaat dus je namen halen bij resellers van de namen.

Misschien kijk je best ook eens naar enom.com of directi (reeds vanaf $6.99, €5.89 per domein, geen instapkosten,

Jacobs.T
20/12/05, 18:33
Ik zou dat niet erg vinden.
Eigen zaak reclame is het niet.
Als hij zegt dat zij goeie service kunnen bieden en dat tegen 'die' prijzen, waarom niet dan.
Er zal wel door iemand gerepliceerd worden indien het niet zo zou zijn.

AlfaHosting
20/12/05, 18:35
Origineel geplaatst door smurf
Alle genoemde bedrijven buiten key systems en irrrp zijn geen ICANN members... Je gaat dus je namen halen bij resellers van de namen.

Misschien kijk je best ook eens naar enom.com of directi (reeds vanaf $6.99, €5.89 per domein, geen instapkosten,

Irrp is trouwens gewoon een reseller van key-systems ... prima geschikt voor kleinere hosters. Nadeel .. iets duurder dan key-systems.

Esbes
20/12/05, 18:47
Wij hebben goede ervaringen met eNom, handig control panel, scherpe prijzen, goede support. Minpuntje vind ik wel hun API, had wel wat makkelijker gemogen van mij maar dat kan ook aan mijn PHP kunsten liggen :P.

ensermo
21/12/05, 08:50
Ik raad je gewoon om Enom te nemen. Overal kan je een $8.95 account krijgen. (Zelfs van de forum moderators)

Een mailtje naar Enom kan je soms een account voor $7.95 geven of anders zeker via bepaalde bedrijven. Hou rekening mee dat je je account moet "opladen" bij zulke rekeningen met minstens $100.

Als je echt cheap wilt dan moet je via Enom een $6.95 account aanvragen. Maar dan heb je wel hooge startkosten.

In alle gevallen raad ik je Enom boven DirectI vooral omdat Enom compleet is in hun aanbod en stabieler.