PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaringen met...



LinQ
20/12/05, 12:30
Op dit moment heb ik voor mijn low-budget hosting accounts een al jaren afgeschreven server bij dataregiocentre hangen.

Om met de tijd mee te gaan wil ik wat snellers/moderners, maar niet de ellende van het vervangen van onderdelen. Ik zit daarom te denken (gezien de prijs) aan een dedicated server bij Easyracks of Kdiss.

Heeft iemand ervaringen met één van beide?

Alvast bedankt.

izdesign
20/12/05, 12:34
Met kdiss heb wel ervaring snelheid etc was server maar de laatste tijd hoor ik steeds vaker dat je voor je server online gaat dat het best een tijdje duurt, wij hadden toen binnen 2 weken de server maar ben bang dat dat nu niet meer lukt! :)

WebXtra
20/12/05, 12:36
Ik denk dat er al genoeg topics te vinden zijn op dit forum over KDISS.

Maar goed, nu even mijn ervaring over kdiss:

Opzich goede snelheden en uptime in het netwerk van kdiss.
Alleen de support vind ik persoonlijk erg slecht.
Wacht nu al 4 dagen op een vraag die ik aan support heb gesteld.
Met hun servers geen ervaring, wij hebben enkel alleen onze servers bij hun gecolocated.

Timmetje1989
20/12/05, 14:39
Voor directe support kan je het beste even de "Live support" button gebruiken op hun site, krijg 80% van de tijd dat ik iemand daar nodig heb direct te pakken.

Vernon
20/12/05, 22:23
Ik heb een dedi bij Easyracks en ik moet eerlijk zeggen dat ik bijzonder tevreden ben over hun service. Lekker goedkoop en perfecte support, downtime nog niet gehad.

Als er iets is waar je niet uitkomt kan je gerust even mailen met ze en er word direct aangesleuteld!

KDISS komen we dus vandaan, alles heeft daar tijden lang prima gewerkt alleen de prijzen waren gewoon niet meer van die tijd en een wijziging was natuurlijk ook niet mogelijk :/ Maarja wat doeje, je klanten draaien allemaal op zo een bak dus 123 verhuizen is niet echt een optie he. Toch gedaan en heb er nog geen moment spijt van gehad :)