PDA

Bekijk Volledige Versie : Zijn er betere dan Lycos Hosting?



rossie
19/12/05, 14:54
Hi,

Ik heb 5 websites die ik host bij Lycos.nl. Als ik een beetje rond kijk dan bieden zij de beste prijzen aan, misschien doordat ze een van de grootste zijn.

Ik ben redelijk tevreden met de kwaliteit van de hosting, maar ik vind hun klantenservice zeer slecht. Ik moet altijd herinneringen sturen of krijg nooit antwoord op mijn vragen.

Nou wil ik een keer een nieuwe hosting bedrijf proberen, maar weet niet goed welke ik moet kiezen. kan iemand mij wat (onafhankelijke) tips geven over welke hosting bedrijf een goede vervanging voor Lycos kan zijn.

Eric

Ber|Art
19/12/05, 14:58
Op webhosters.nl kan je mss wat recensies lezen over de verschillende hosters, ik ben er van overtuigd dat er "betere" hosters zijn als Lycos ;) suc6!

p.s: welkom op WHT! :)

HBCS
19/12/05, 14:58
ik denk dat je hier niet geheel een eerlijk antwoord kunt verwachten
daar er hier erg veel hosters zitten die zichzelf de beste vinden

DiedX
19/12/05, 15:10
En terecht ;)

Ik denk dat je het beste even bij webhosters.nl kan kijken. Niet altijd een objectief beeld (veel zeurende klanten, en nooit positief), maar je kan goed vergelijken.

ronaldlokers
19/12/05, 15:55
Origineel geplaatst door rossie
Hi,

Ik heb 5 websites die ik host bij Lycos.nl. Als ik een beetje rond kijk dan bieden zij de beste prijzen aan, misschien doordat ze een van de grootste zijn.

Ik ben redelijk tevreden met de kwaliteit van de hosting, maar ik vind hun klantenservice zeer slecht. Ik moet altijd herinneringen sturen of krijg nooit antwoord op mijn vragen.

Nou wil ik een keer een nieuwe hosting bedrijf proberen, maar weet niet goed welke ik moet kiezen. kan iemand mij wat (onafhankelijke) tips geven over welke hosting bedrijf een goede vervanging voor Lycos kan zijn.

Eric

Ik weet wel zeker dat er veel betere hosters zijn dan lycos :X (laat ik maar niet zeggen waarom, aangezien het dan een flame wordt)

Wel kan ik je vertellen dat ik heel tevreden ben over BleuYellow Hosting (http://www.byh.nl). Als je een mailtje stuurt reageren ze meestal binnen een kwartier met een uitloop tot een uur.

Prijzen zijn wel hoog (als je naar de support kijkt valt het reuze mee), maar je krijgt er zeker te weten kwaliteit voor terug :)

izdesign
19/12/05, 16:43
Origineel geplaatst door ronaldlokers

Ik weet wel zeker dat er veel betere hosters zijn dan lycos :X (laat ik maar niet zeggen waarom, aangezien het dan een flame wordt)


Ik sluit me hier bij aan!
Ik wil niemand voortrekken maar pcextreme is qua service, kwaliteit en prijs toch wel een van de betere denk ik :)

MMaI
19/12/05, 18:19
zijn er slechtere hosters dan lycos is denk ik een betere vraag, ik had drie jaar geleden daar een redelijk grote gamesite, van de ene op de andere dag, server kapot, database weg etc.
Ik denk, gebeurd me niet weer, andere naam voor gebruiker en dus andere server, na twee maanden zeggen ze: weer kapot, sorry.
Wat bleek, ik verbuikte naar hun zin te veel BW en daarom leegden ze mn db, andere klanten van dezelfde server hadden namelijk nergens last van.
DIt was trouwens de gratis lycos dienst.

t.bloo
19/12/05, 18:33
Origineel geplaatst door izdesign Ik wil niemand voortrekken maar pcextreme is qua service, kwaliteit en prijs toch wel een van de betere denk ik behalve als je het over hun sales hebt...

KMID
24/12/05, 16:23
Kijk ook eens op www.domeinaanbieders.nl en www.hostingvisie.nl
Die gegevens zijn meer up to date als op webhosters.nl!

Succes ermee!

ronaldlokers
24/12/05, 19:04
Origineel geplaatst door KMID
Kijk ook eens op **** en ****
Die gegevens zijn meer up to date als op webhosters.nl!

Succes ermee!

Welkom op het forum KMID,

...

hier stond blaat, had niet naar je links gekeken, sorry (ik dacht dat je je bedrijf spamde, maar je hebt blijkbaar een soort van webhosters.nl :p)

Santario
24/12/05, 20:43
Origineel geplaatst door rossie
Hi,

Ik heb 5 websites die ik host bij Lycos.nl. Als ik een beetje rond kijk dan bieden zij de beste prijzen aan, misschien doordat ze een van de grootste zijn.

Ik ben redelijk tevreden met de kwaliteit van de hosting, maar ik vind hun klantenservice zeer slecht. Ik moet altijd herinneringen sturen of krijg nooit antwoord op mijn vragen.

Nou wil ik een keer een nieuwe hosting bedrijf proberen, maar weet niet goed welke ik moet kiezen. kan iemand mij wat (onafhankelijke) tips geven over welke hosting bedrijf een goede vervanging voor Lycos kan zijn.

Eric

Nou, ze bieden een van de LAAGSTE prijzen aan, wat (zeker niet bij Lycos) lang niet altijd betekent dat de kwaliteit en service ook goed is. Maar al te vaak is de kwaliteit en service bij dat soort tarieven net zo laag als de prijs zelf... ook al zeggen de meeste van niet (heb sowieso nog nooit een ondernemer of medewerker horen zeggen dat hun service en kwaliteit slecht is maar ok).

WebSiteNet
25/12/05, 01:39
€10 euro per maand voor hosting met php is toch lang niet de laagste hoor. Bijna alle hosters zijn beter en goedkoper.

Maar toch leuk dat ze ook tevreden klanten hebben!

Santario
25/12/05, 02:14
Origineel geplaatst door WebSiteNet
€10 euro per maand voor hosting met php is toch lang niet de laagste hoor. Bijna alle hosters zijn beter en goedkoper.

Maar toch leuk dat ze ook tevreden klanten hebben!

Grappig, wij hebben toevallig vrij recent onderzoek laten doen en de budgetmarkt is nog steeds zwaar in de minderheid.

hostingpower
25/12/05, 03:41
Daarbij, Lycos is éém grote brei van spam. Met abuse meldingen doen ze helemaal niets (net zoals KPN overigens). Genoeg klanten gehad die overstapten van lycos naar ons.

4Design
26/12/05, 23:05
Een beetje rondsnuisteren op het forum alhier brengt je zeker en vast in contact met een betrouwbare budgethoster.

zornik
09/11/08, 20:45
mja er zijn er veel en veel betere

ikzelf heb webhosting bij super-mega-ultra-elite-hosting

daar krijg je onbeperkte diskspace, data transfer, ruby, php,...
zelfs shell access, en tot 100 mysql databases voor minder dan 5000 euro per maand.

voor mij was dat beter dan wat ik tot dan toe bij mijn breedband provider (telenet) had.

//Ron edit: Joh, fijn. Topic is drie jaar oud, maar toch bedankt voor je info.