PDA

Bekijk Volledige Versie : MSN-STUFF.nl



salegigant
18/12/05, 23:38
Aangeboden:

http://www.msn-stuff.nl

Stats kun je vinden op de site, geen inkomsten

Wat je ziet is wat je krijgt.


Bieden vanaf 150 euro


Prijs is excl BTW
Overschrijvingskosten voor de koper.

Basic-it
19/12/05, 12:02
Ik vind het een beetje raar als je 100 bezoekers hebt op je website en dan geen inkomsten kan draaien?

xYnta
19/12/05, 12:59
Daarnaast heeft Microsoft in t verleden een actie uitgevoerd waarbij alle MSN domeinnamen moesten worden ingeleverd, voor t zelfde geld ben je de domeinnaam binnen een maand alweer kwijt.

DutchTSE
20/12/05, 19:42
Origineel geplaatst door xYnta
Daarnaast heeft Microsoft in t verleden een actie uitgevoerd waarbij alle MSN domeinnamen moesten worden ingeleverd, voor t zelfde geld ben je de domeinnaam binnen een maand alweer kwijt.
was het niet zo dat het sinds kort over was

(vist iets op over het woord msn toegevoegd aan woordenboek, en daarom mag het nu wel gebruikt worden)(sorry als het niet klopt, god mag weten waar ik het dan vandaan heb :D)

salegigant
20/12/05, 20:14
Bij mijn weten is er ook niets aan de hand, domeinnaam is al meer dan een jaar oud. Lijkt me geen probleem meer.

jagermaster
21/12/05, 20:09
hoeveel tijd ben je er aan kwijt?
waar haal je de plaatjes vandaan?
hoe lang bestaat de website al?

TWeaK-XS
03/01/06, 18:51
Gezien na enige tijd nog geen biedingen hebben plaatsgevonden plaats ik voorzichtig een lager bod dan gevraagd:

25 euro.

Imtek
03/01/06, 19:03
Ik bied 35 met de bovenstaande reden ;)

salegigant
03/01/06, 20:48
Excuses Jagermaster, mailtje niet gelezen.

Op zich valt het mee om deze site te beheren, 2 uurtjes per week.
Plaatjes haal je bij collega's vandaan, en van personen die spontaan deze toemailen.
Site bestaat ongeveer een jaar, wij hebben de site nu een aantal maanden. Aangezien onze aandacht naar andere sites uit gaat is deze over.

We zijn op dit moment met iemand in gesprek voor het overnemen van de site. Biedingen lager dan 150 euro ex BTW worden niet behandeld.

salegigant
08/01/06, 19:38
We zijn weer vrij in onze onderhandeling.

Mocht je belangstelling hebben, dan kun je weer bieden