PDA

Bekijk Volledige Versie : 3 game website's te koop



borgerink
16/12/05, 16:03
Hallo,

Hierbij wil ik tegen een goed bod mijn 3 site's verkopen,
omdat ik op dit moment hier geen genoeg tijd voor heb en een
nieuwe uitdaging wil aan gaan.
www.gamemadness.nl www.megaspellen.com www.spellendorp.nl
(je krijgt ook de .be varianten erbij, als je dit wilt)

alledrei site's zitten op dit moment achter 1 database, je hoeft dus maar 1 keer een spel toe te voegen een goed gamescript! en ze worden op alledrie site's geplaatst. Je krijg compleet gamescript , 3 layouts alle bestanden. bezoekers aantallen zijn gedaald omdat ik geen tijd heb om deze site's bij te houden (is meer verwaarsloosd)
hosting pakket erbij van 55 gigadataverkeer.
inkomsten met geldrace iets van 5 euro met netdirect 10 euro per dag ongeveer.

Groeten je hier bieden of mij pb sturen

DutchTSE
16/12/05, 18:18
even een side-comment:

de site's zijn bedoeld voor kinderen, en er staan allerlei 18+ getinte banners op?

edit: zag dat het voor gamemadness.nl gold, niet voor de ander 2 ;)

Weccop
16/12/05, 18:55
Richtprijs?

borgerink
16/12/05, 19:09
er is inmiddels al een bod van 800 euro binnen

dopi84
16/12/05, 20:02
Origineel geplaatst door borgerink
er is inmiddels al een bod van 800 euro binnen

?????? ik zie nergens wat staan?

Clearhosting
16/12/05, 23:14
Kan je mij / ons de statistieken geven van de site zodat we een inzicht hierin hebben ?

quirius
16/12/05, 23:32
De statistieken staan op de sites zelf hoor! Heb je ze uberhaupt wel bezocht?

Clearhosting
16/12/05, 23:40
zo zo ja ik heb ze net bezocht en zag ze net staan... bedankt voor de rustige en vriendelijke response... Graag zie ik het bod van 800 euro publiekelijk.

borgerink
17/12/05, 17:42
Hallo,

hoe bedoel je publiekelijk?
er is via msn een bod van 800 gekomen, je zult het toch maar
moeten geloven en nee ik ben niet iemand die zomaar wat lult

M.v.g. lars

Yellow36
17/12/05, 21:54
Tot wanneer loopt de bieding?

* inkomsten met geldrace iets van 5 euro met netdirect 10 euro per dag ongeveer. *


Zijn deze inkomsten het gemiddelde?

borgerink
18/12/05, 14:54
hallo,
deze inkomsten haal je met netdirect omdat de verdiensten bij netdirect meestal per klik iets van 12 cent zijn... bij geldrace was het maar 5 cent.
veiling loopt tot maandag avond 8 uur.
als er belangstelling is kun je ook pm'en

abe
18/12/05, 20:31
Begrijp ik goed dat je 5 euro per dag hebt bij geldrace dus gemiddeld incl netdirect 15 euro per dag?

En worden er ook inkomsten behaald uit het gokgedeelte?

Wat vraag je voor alleen gamemadnes? aangezien dat de site is met de meeste bezoekers en zo te zien komen daar ook de verdiensten vandaan aangezien ik op de andere twee site,s geen banners en dergelijke zag.

Weccop
18/12/05, 23:26
Bij megaspellen link je een beetje illegaal naar netdirect. Je hoort de teksten te gebruiken die zij aanleveren. Dus toekomstige kopers, pas maar op straks valt er niks meer te verdienen met Netdirect.

borgerink
19/12/05, 13:11
Hallo, dat heb je verkeerd want ten eerste ik gebruik geen netdirect met die site en ook geen andere campagnes wat je ziet staan is al heel oud, daar verdien ik niets mee (megaspellen) gamemadness verdien ik alleen aan zoals ik al zei dat is niet 15 euro per dag. Maar ik gebruik meerdere bedrijven netdirect en geldrace, het wisselt mekaar af dan gebruik ik geldrace dan netdirect...
geen inkomsten uit het gokgedeelte, ik verkoop ze alleen alle 3 zoals ik al zei dus niet los!

Yellow36
19/12/05, 23:55
Ik neem aan dat de website nu naar de bieder van die 800 euro toe is ;)

Trolink
02/01/06, 15:07
Verkoop je ook alleen de database + de games ?

remko
02/01/06, 17:26
Nette prijs hoor 800,-. zou niet langer zoeken naar kopers maar gelijk dumpen voor die persoon zich bedenkt.

borgerink
04/01/06, 09:25
hallo remko...
hij staat al op 1000 euro

Yellow36
04/01/06, 18:25
Origineel geplaatst door borgerink
hallo remko...
hij staat al op 1000 euro

Dat is wel heel vreemd hoor, aangezien je eerder had aangeven dat de veiling sloot op maandag 8 uur. Het hoogste bod was toen 800 euro, of is dit bod toevallig ook weer via msn binnen gekomen??? Ik ga er overigens vanuit dat deze veiling gesloten is, zie je eigen bericht ;)

_Leitz
05/01/06, 09:49
Ik had er toch wel serieus interesse naar, maar dat bod kan ik op het moment even niet opbrengen!

Leuke sites, goed in elkaar gezet!

borgerink
05/01/06, 12:06
Hallo...
jah de veiling was hier gesloten....
maargoed als ik er geen god van voor kreeg dan ging de site niet weg.
een bod van 800 vond ik toch te laag als alles nu door gaat word het verkocht aan een bedrijf voor 1200 euro.

Ik laat jullie wel weten of het allemaal doorgaat

m.v.g. lars