PDA

Bekijk Volledige Versie : Compleet Site Backend Script



Karim
16/12/05, 00:17
Ik heb dit geschreven voor een horeca klant en wil een deel van de code nu te koop aanbieden. Het gaat om de complete site backend met oa: dynamische (imagemagick gebaseerd) picture gallery, gastenboek, userbeheer, mailing lists, evenementen beheer, mp3 files beheer (wordt afgespeeld met flash)...de fotos worden dynamisch gesized/gegenereerd...

Ik heb deze backend intussen al meermaals gebruikt en heb alles zelf geschreven.

WAT NIET TE KOOP IS:
De voorkant van de site
De Layout
Het Design
het domein

WEL TE KOOP:
Volledige backend scripts
Code snippets voorkant (backend geralateerd)
Mysql install script
password vergeten enz...

BEKIJKEN
www.mediaspace.be

INLOGGEN BACKEND
www.mediaspace.be/backend

INTERESSE
info@nurv.be / liever geen pm.
U mag hier ook een bod doen.

Karim
16/12/05, 13:16
Een paar bugs gecorrigeerd, men kan nu de laatste admin user niet meer verwijderen. (Anders kon men niet meer inloggen.) Ook in het gastenboek zijn er geen foutmeldingen meer indien men de betreffende user verwijderd had....

Karim
16/12/05, 14:29
Een aanpassing betreffende deze aanbieding: De voorkant is nu wel te koop zonder de layout maw...witte paginas met enkel de buttons en textvakken etc...

Maar alle kleuren worden eraf gehaald...dus je krijgt een volledige site die je enkel nog moet stylen...en het flash gedeelte moet je ook zelf doen, ik geef wel de actionscript code mee voor het afspelen van de mp3 bestanden...

Jerbo
16/12/05, 16:17
Ik probeerde een nieuwsberichtje toe te voegen, maar zie het nergens verschijnen, en ik krijg een error:


Warning: move_uploaded_file(../flyers/2005-12-16-15-16_banner_kfm_ec.jpg): failed to open stream: Permission denied in /hosting/mediaspace/domains/mediaspace.be/public_html/backend/kalender.php on line 136

Warning: move_uploaded_file(): Unable to move '/var/tmp/phpJ8LGAj' to '../flyers/2005-12-16-15-16_banner_kfm_ec.jpg' in /hosting/mediaspace/domains/mediaspace.be/public_html/backend/kalender.php on line 136

Karim
16/12/05, 16:56
ok is opgelost, de rechten waren niet ingesteld op de map waar de flyer in terecht kwam. Nu is het in orde...