PDA

Bekijk Volledige Versie : [TKA] Diverse 19" servers P3/P4



Dillard
14/12/05, 19:16
Dames en heren,

Wegens de interesse n.a.v. ons vorige topics, hebben we een nieuwe partij opgekocht:

Algemeen:
Alle servers staan op dit moment in de opslag, dus het is voor ons onmogelijk om vragen van een specifieke server te beantwoorden. Wel zijn alle servers getest voor verzending en geven wij er 14 dagen NDOA-garantie op, je loopt dus geen risico. De specificaties zijn minimaal, vaak treffen we allerlei leuke extra's aan (zoals RAID-controllers e.d.) maar op voorhand valt hier niets over te zeggen, dit is dus pure mazzel voor de koper. Indien je interesse hebt reageer even in deze topic of stuur ons een mailtje: dell@odon.nl

In verband met mijn vakantie is het niet verstandig om mij een PM te sturen, want dan komt je bestelling te laat aan :)

Voorwaarden:
- Bestelling uiterlijk plaatsen zondag 18 december a.s.
- Prijzen excl. 19% BTW en af Breda
- Verzending is mogelijk à € 25,00 verzendkosten
- Alle orders worden uitgeleverd met factuur
- Betaling is à contant of na vooruitbetaling
- Afhandeling (levering en betaling) : volgende week
- Inclusief 14 dagen NDOA garantie

Overigens kunnen we ook andere modellen (towers/racks) en merken leveren, neem hiervoor even contact met ons op via dell@odon.nl

Modje
14/12/05, 19:34
Zijn dit allemaal 2u servers?

sp-services
14/12/05, 19:47
server 21 verkocht !! :-)

Dillard
15/12/05, 01:55
@sp-services: server 21 staat genoteerd.

@Modje: Volgens mij is die DL360 een 1U voor de rest moet ik dat morgen op kantoor even nagaan.

sp-services
16/12/05, 11:52
modje: dl360 is idd 1u

WebXtrA-Rámon
17/12/05, 23:18
Nog servertjes over?

dsigning
17/12/05, 23:30
Bestelling gemaild !! hopelijk heb je ze nog ;)

Wouter-Odon
17/12/05, 23:48
Origineel geplaatst door WebXtrA-Rámon
Nog servertjes over?

Mail ons even in welke server(s) je interesse hebt. Dan kan ik kijken of we dit nog voor je kunnen regelen (dell@odon.nl).