PDA

Bekijk Volledige Versie : Flash demo's in het nederlands



ju5t
12/12/05, 18:21
Ook gepost op http://www.daforum.nl/forum/viewtopic.php?t=47.

Wederom kort en krachtig, is hier interesse in?

Imtek
12/12/05, 20:01
Hier zeker wel :)

ju5t
12/12/05, 22:38
Even ter informatie gezien mijn bericht op daforum verwijdert is.
Dit is GEEN commerciele aanbieding en wij hoeven er ook verder geen geld aan te verdienen.

Feit is namelijk dat als wij dit vertaald willen hebben we dit zelf moeten doen, we krijgen geen source codes ter beschikking slechts tekstfiles die op hun beurt vertaald worden en door het bedrijf in kwestie ingevoerd worden. Hier zitten voor ons kosten aan verbonden, maar bij meer interesse valt er vast iets af te spreken met het bedrijf in kwestie.

Edit: spelfoutje

HostPerfect
12/12/05, 22:55
Hier is ook interesse!

hanzeman
12/12/05, 23:35
Origineel geplaatst door getUP
Even ter informatie gezien mijn bericht op daforum verwijdert is.
Dit is GEEN commerciele aanbieding en wij hoeven er ook verder geen geld aan te verdienen.

Feit is namelijk dat als wij dit vertaald willen hebben we dit zelf moeten doen, we krijgen geen source codes ter beschikking slechts tekstfiles die op hun beurt vertaald worden en door het bedrijf in kwestie ingevoerd worden. Hier zitten voor ons kosten aan verbonden, maar bij meer interesse valt er vast iets af te spreken met het bedrijf in kwestie.

Edit: spelfoutje

Waar gaat het hier om, aangezien het topic op daforum verwijderd is..

ju5t
12/12/05, 23:38
Demo's zoals http://demodemo.com/tutorials_directadmin_enhanced.html, alleen end-user, in het Nederlands.

Imtek
13/12/05, 01:31
Hoi,

Ben even heen het weer aan het emailen met de heren van DemoDemo, misschien kunnen wij ze een handje helpen :)

ju5t
13/12/05, 01:34
DemoDemo is prijzig. We hebben vandaag contact gehad met CheapDemos.com maar ik verwacht morgen meer te weten.

Imtek
13/12/05, 01:35
Origineel geplaatst door getUP
DemoDemo is prijzig. We hebben vandaag contact gehad met CheapDemos.com maar ik verwacht morgen meer te weten.

Keep me posted, doe ik het ook :)

Trouwens, wel goedkoop die CheapDemos ;)

Imtek
13/12/05, 01:38
Ok, heb een reactie gehad :

The problem is that a DemoDemo developer needs to be very well trained. The developer needs to be intimately familiar with our authoring tools for creating tutorials. The developer needs to be very familiar and knowledgeable in hosting. The developer needs to be trained in writing text "a la DemoDemo style". So taking on new development staff is meticulous, time consuming and precise. At some point, I would like to set up a "division" for different languages, but currently there are not enough resources (mostly time) to devote to doing it right.

Regards,
Vito Ceniti
Email: info@demodemo.com
Website: www.demodemo.com
Toll free: 866-811-0911
A division of Netasis Internet Inc.


Daarna ff terug gemailed, op het moment waren er dus geen resources voor, zodra die d'r wel zijn krijg ik een mailtje (ik ga d'r niet van uit maargoed...)

Laten we even afwachten die andere heren zeggen :)

martexx
22/10/06, 18:55
Gaat het dit topic nu ove flash demo's voor DA?

Da's niet zo moeilijk.
Wie wil ze?

snaaps
22/10/06, 20:01
Indien iemand Nederlandse flash demo's verkoopt is hier wel intressse.

nopzolder
22/10/06, 21:18
ik ben nieuwsgierig.. Is er overigens al ergens een vertaling van site-helper?