PDA

Bekijk Volledige Versie : Webdevelopment Klantensysteem



Predor
11/12/05, 00:17
Hallo,

Hierbij bied ik mijn klantensysteem te koop aan, met vele functies.

Alles is net gescript, zorgt voor een lage serverload, en geheel in PHP4

Er zijn 2 levels, die voor de klant en die voor de administrator.

Klantlevel:

Betalings Transacties bekijken
Klantgegevens wijzigen
Bericht aan de administrator versturen
Preview van opdracht bekijken

Administratorlevel:

Klant toevoegen
Klanten beheren
Klant verwijderen

Opdracht toevoegen
Opdrachten beheren
Opdracht verwijderen

Berichten uitlezen van klanten
Nieuwsbrief versturen
Adminlog

Voorbeeld:

Klantenpaneel:
http://www.d-fresh.nl/klant/

Gebruikersnaam: Klant
Wachtwoord: klantpass

administratorpaneel:
http://www.d-fresh.nl/klant/admin.php

Gebruikersnaam: administrator
Wachtwoord: administrator

Het systeem is al netjes verwerkt, in een zakelijk/net uiterlijk, waardoor hij zo kan worden gebruikt!

De prijs voor dit systeem bedraagt €135 NIET uniek.

Wil je het systeem geheel uniek met doorverkooprechten, dan bedraagt de prijs €350.

Als er veel intresse is, zal het systeem met licenties gaan werken, voor de prijs van €135 euro.

Voor vragen kunt U reageren op dit topic, een pbtje sturen, of emailen naar info@d-fresh.nl

Met Vriendelijke Groet

Sander-
11/12/05, 00:45
Vind het nogal beperkt... Zeker voor die prijs. wat ik op z'n minst erin zou willen voor dat geld is:
- Personeelsleden aanmaken
- Urenregistratie per personeelslid met verschillende tarieven voor bepaalde bezigheden
- Templates, ieder bedrijf wil zoiets keurig in zijn site kunnen integreren
- Flexibiliteit, eigen velden aan klanten toevoegen etc.

Nog wat verdere opmerkingen:
- Als je een klant oid aanmaakt en je vergeet 1 field en je moet terug dan zijn alle gegevens pleite.
- Als je als admin inlogt op het klantenloginscherm dan ben je ineens klant... Kun je niet aan de hand van de login kijken naar het userlevel?

Al met al vind ik het op dit moment niet meer waard dan een pintje bier ofzo...

Predor
11/12/05, 09:31
Dat is jou mening, je hebt met sommige dingen wel gelijk, maar als je de coding ziet, weet je zelf wel dat het meer waard is.

Personeelsleden aanmaken kan ik er eventueel wel bijmaken.

Integreren in een layout is geen probleem, dit zal enkel in de coding moeten gebeuren.

HostPerfect
11/12/05, 10:08
Ik kan niet inloggen als klant.
edit* Sorry, al gemaakt..

Mooi systeem! Jammer nog van de prijs. En van de weinige functies. Hadden er webhosting pakketten, meerdere categorieen, automatische facturen etc. in gezeten had ik het gekocht! :)

Predor
11/12/05, 10:55
Uitbreiding voor webhostingpakketten moet geen probleem zijn. Dit kan altijd doorgegeven worden.

HostPerfect
11/12/05, 11:07
Facturen in pdf, herinneringen, aanmaningen, webhosting, stream, game, reseller, dedicated en colocated.
Wat wordt de meerprijs? ;)

Predor
11/12/05, 12:07
Rond de 170 euro zal dit meer bedragen.

We hebben hier via MSN contact over. ;)

Karim
11/12/05, 13:44
Vind het een goed initiatief maar mijns inziens nog niet rijp voor verkoop, mis ook wel de functies die Hostperfect aangeeft.

Als je bv op berichten klikt zit je in dat menu, daar staat bovenaan:
Administratie » Berichten
Dit zouden links moeten zijn, zodat je kan terug gaan zonder backspace te gebruiken. Is niet echt storend in dit geval maar als je "diepere" menus hebt wel.

Karim
11/12/05, 13:45
En hoe zoek je een klant op? of Faktuur?

Predor
11/12/05, 13:57
Via "Klanten Beheren"

Aangezien er te weinig functies voor het bedrag zijn, is de prijs naar €75 verlaagt. met auteursrechten €160

Met vriendelijke groet

Jerbo
11/12/05, 14:42
Vind het idee opzich wel goed, heb zoiets ook voor mezelf gebouwd, ietsje uitgebreider met facturen, maar het heeft zeker potentie. Alleen moet het nog wel wat uitgebreider denk ik, en de naviagtie mag wat makkelijker.

Hoe ik zelf over de prijs denk, zal wel bekend zijn als je bekijkt wat we vragen voor ons pakket. Maar het kan zeker handig zijn voor bepaalde personen, en dan is het dat geld wel waard.

Predor
13/12/05, 09:26
Mischien nog intresse voor de verlaagde prijs. Hij mag uniek verkocht worden voor 100 euro.

Het is mischien wat laag, aangezien er weinig functies inzitten, maar het kwaliteitsscripting is.

Bij afname zal er een Visual Basic programmatje worden bijgeleverd voor berichten van de klanten te lezen, en instellingen te wijzigen.

met vriendelijke groet.

HostPerfect
13/12/05, 09:27
Hoe werkt dit berichten van klanten lezen precies?

Predor
13/12/05, 16:39
Het programma word opgestart, Je kunt dan de verstuurde berichten lezen, en hierop reageren.

timvtartwijk
04/06/06, 17:50
Predor,

Ik heb je een mail gestuurd.

Gaarne reactie.
Bedankt !

TiMMiEJ
04/06/06, 20:20
Mischien nog intresse voor de verlaagde prijs. Hij mag uniek verkocht worden voor 100 euro.

Het is mischien wat laag, aangezien er weinig functies inzitten, maar het kwaliteitsscripting is.

Bij afname zal er een Visual Basic programmatje worden bijgeleverd voor berichten van de klanten te lezen, en instellingen te wijzigen.

met vriendelijke groet.

Wat bedoel je dan met kwaliteitsscripting, lijkt me erg basic. Formuliertje aanmaken en vervolgens de gegevensin de database proppen of de gruttie eruit halen? Je gebruikt ook geen doctype oid.

izdesign
05/06/06, 14:37
Ik kan me er iets van herinneren dat er een tijdje gekloot is geweest met dit script, zoniet sorry, maar ik zal even opzoeken...

D. ter Horst
06/06/06, 15:58
Overigens heb je aan het voortgangs balkje ook weinig zolang je niet kunt zien wat 100% is ;) Misschien een zwart randje er omheen o.i.d?

janneman
06/06/06, 17:37
Pfffffffffffff, hebben jullie niets anders te doen dan de hele dag andere gebruikers af te zeiken?

Dit was sowieso al een oud topic wat omhoog gehaald is, maar er staan alweer direkt een paar mensen in de aanslag om de boel af te kraken.

Er wordt toch niet om een sitekeuring gevraagd ofzo?