PDA

Bekijk Volledige Versie : tradetracker vraagje



RFK
09/12/05, 16:37
sinds 1,5 maand ofzo zit ik nu bij tradetracker, echter vallen mij een paar dingen op

Woensdag J.L. een mailtje gestuurd, nog geen antwoord op ('t is nu vrijdag namiddag)

Op 30-11 had ik ze al een berichtje gestuurd via hun interne systeem, nog geen antwoord op (9 dagen later)

Bedrijven die via hun banners aanbieden kunnen hun vergoedingen wijzigen, zonder dat de webmaster (die de banner laat zien op de website) dat merkt.

Voorbeeld, je gaat een accoord aan met bedrijf X, bedrijf X geeft 0,20€ per CPM, en 0.01 € per klik. een Y dagen log je in, zie je 24 kliks, 5000 views, echt 0.00 € vergoeding, blijken ze het ergens in die Y aantal dagen te hebben aangepast, je ziet echter niet wanneer het is aangepast.

Zijn er meer mensen met deze ervaring bij tradetracker? (ervaring in aanpassen van vergoedingen, en slechte communicatie)

Nijn
21/12/05, 20:21
Ik heb geen ervaring dat de adverteerders de vergoedingen kunnen aanpassen maar de communicatie met TT is bijzonder slecht. Heb meerdere malen vragen aan ze gesteld en hoewel ik 1 keer dezelfde dag antwoord had duurt het over het algemeen 1-3 weken. Erg slecht natuurlijk.