PDA

Bekijk Volledige Versie : eindejaarspresentje



AlfaHosting
08/12/05, 20:54
Uit nieuwgierigheid ... geven jullie je klanten of 'beste' klanten ook een eindejaarspresentje. We zijn de onze al volop aan het inpakken :)

HBCS
08/12/05, 20:57
ik ben ze zelfs al aan het versturen :D

Best4U
08/12/05, 21:02
Ja ik wilde dit draadje net aanmaken. :)

Wat doen jullie voor je klanten?

Ik kan me ook voorstellen dat het nogal verschilt per bedrijf aangezien een "budgethoster" met 3000 klanten een ander presentje geeft dan een bedrijf met 50 dik betalende klanten.

Ook zou ik wel willen weten wat jullie de werknemers geven?

WI-Hosting
08/12/05, 21:12
werknemers zou ik denken aan een "hamper" (kerstpakketje die je kant en klaar kan kopen)... dit doen veel bedrijven, niet alleen ICT.

klanten gewoon iets kleins en bruikbaars.. kan bv dingen zijn (als je veel budget klanten hebt) een usb stick..

of als je een paar dik betalende hebt iets duurders en mooiers

Thiaz
08/12/05, 21:13
Naast een aardig kaartje verder niets, echter komt er nu al vanalles binnen voor ons zelf ;) Keep it coming zou ik zeggen.

AlfaHosting
08/12/05, 21:40
Wij geven onze klanten een USB stick ..

JayvD
08/12/05, 21:48
Verschilt gigantisch per klant.

Klanten die enkel een domein bestellen of van de zelfde prijsklasse (dus voornamelijk onder 25 euro) krijgen niets.
Hoger dan 25 euro kerstkaartje. :)

Mark17
09/12/05, 00:53
vanaf 30 euro/maand een kaartje
vanaf 100 euro/maand ook een usb stick

dopi84
09/12/05, 00:53
Origineel geplaatst door JayvD
Verschilt gigantisch per klant.

Klanten die enkel een domein bestellen of van de zelfde prijsklasse (dus voornamelijk onder 25 euro) krijgen niets.
Hoger dan 25 euro kerstkaartje. :)


Belachelijk!

Had je maar 10000 van die kleinere klanten. Die kunnen ook over een week wel 1gb space extra willen en nog een domein.

En als jij dan wat leuks stuurt doen ze het des te eerder bij jou.
ben ik dus echt totaal met je oneens.


vandaag trouwens nog een kaart gekregen van Transip, had wel verwacht dat als je zóveel domeinen bestelt in korte periode dat je klant bent op zijn minst een Ipod ofzo krijg :p

DutchTSE
09/12/05, 02:10
Heb ook kaartje van transip gehad :)

ju5t
09/12/05, 02:22
Het was de bedoeling om al onze klanten een electrische schroevendraaier te geven, maar onze leverancier wou opeens een grotere minimale afname en dat werd wel wat te gek.

Zal nu wel een kerstkaartje worden.

crazycoder
09/12/05, 09:03
Geef de klanten liever iets waar ze wat aan hebben. Een USB stick is wel leuk, een electrische schroevendraaien?? Moet je daarmee..
Vorig jaar had een leverancier een beter idee. Die heeft alle klanten alleen een kaartje gezonden en de rest van het budget op de rekening van een goed doel gestort.
Zelf zit ik niet op het zoveelste nutteloze cadeautje te wachten en goede doelen zijn er genoeg.

CharlieRoot
09/12/05, 09:06
Origineel geplaatst door Mario
Uit nieuwgierigheid ... geven jullie je klanten of 'beste' klanten ook een eindejaarspresentje. We zijn de onze al volop aan het inpakken :)

Onze klanten krijgen een kerstkaart :)

wbakker-letsgoonline
09/12/05, 10:15
Wij sturen onze klanten ook een kerstkaart..

snaaps
09/12/05, 10:22
onze klanten krijgen al genoeg....

izdesign
09/12/05, 10:38
En zo is het :p ;)

Origineel geplaatst door snaaps
onze klanten krijgen al genoeg....

_arno_
09/12/05, 10:39
Een digitaal kerstkaartje vind ik ook altijd wel voldoende.
Maar ben zelf dan ook geen grote afnemer

Stefan Mensink
09/12/05, 11:08
Eigenlijk zou ik liever hebben dat mijn leveranciers hun tijd en geld steken in de service, dan aan nodeloze verspilling richting mij toe.

Hoe goed een service ook is, er is altijd nog wel wat te verbeteren.

Nuja, als je ergens voor duizenden euro's per maand afneemt kan er inderdaad vast wel een flesje wijn af.

ju5t
09/12/05, 11:22
Origineel geplaatst door crazycoder
Geef de klanten liever iets waar ze wat aan hebben. Een USB stick is wel leuk, een electrische schroevendraaien?? Moet je daarmee..

Dat bij het merendeel hier hun core business hosting is betekend niet dat dit ook bij ons het geval is. Wij leveren voornamelijk printplaten, electronica dus.

NextIT
09/12/05, 11:38
Origineel geplaatst door dopi84
vandaag trouwens nog een kaart gekregen van Transip, had wel verwacht dat als je zóveel domeinen bestelt in korte periode dat je klant bent op zijn minst een Ipod ofzo krijg :p Nee joh, dat is niet orgineel meer. Ik heb ondertussen al 5 iPods ontvangen van verschillende leveranciers, wat moet ik er allemaal mee? ;)

crazycoder
09/12/05, 11:48
Origineel geplaatst door getUP


Dat bij het merendeel hier hun core business hosting is betekend niet dat dit ook bij ons het geval is. Wij leveren voornamelijk printplaten, electronica dus.
Dan snap ik het :) maarruh, dit is WEBHOSTINGtalk. Zet er dan bij dat jullie aan klanten van de electronica tak een electr. schroevendraaier willen geven..
Dan is het een stuk duidelijker..

ju5t
09/12/05, 12:47
Ok, point taken. Volgende keer beter.
Hosting klanten krijgen in ieder geval een kaartje nu. Duidelijk zo? ;)

mitedo
09/12/05, 14:10
Wij sturen een kaartje naar alle klanten!!! Vooral voor de slapende klanten interessant. Die zien je naam weer eens ;)

ronaldlokers
09/12/05, 14:39
Al mijn klanten krijgen een BMW X5 dit jaar :D (ik heb toch nog geen klanten op moment, aangezien ik nog in de opstart van het bedrijf zit)

IT-worX
09/12/05, 14:41
Origineel geplaatst door ronaldlokers
Al mijn klanten krijgen een BMW X5 dit jaar :D (ik heb toch nog geen klanten op moment, aangezien ik nog in de opstart van het bedrijf zit)
Kan ik nog snel even een hostingaccountje bestellen? ;-)

ronaldlokers
09/12/05, 14:45
Origineel geplaatst door IT-worX

Kan ik nog snel even een hostingaccountje bestellen? ;-)

Ik lever op het moment nog geen hosting, dus je hebt pech :D;)

IT-worX
09/12/05, 14:48
drukwerk...
Alé even een offerte voor 10 naamkaartjes :p

ronaldlokers
09/12/05, 14:59
Origineel geplaatst door IT-worX
drukwerk...
Alé even een offerte voor 10 naamkaartjes :p

lees dat grijze is achter mijn eerste post :D

Maar even serieus: Als ik klanten zou hebben zou ik ze gewoon een leuke kerstkaart (als het mogelijk is zelf ontworpen ;)) sturen.

hanzeman
09/12/05, 16:21
Origineel geplaatst door NextIT
Nee joh, dat is niet orgineel meer. Ik heb ondertussen al 5 iPods ontvangen van verschillende leveranciers, wat moet ik er allemaal mee? ;)

Verkopen.. ;)

ronaldlokers
09/12/05, 16:55
Origineel geplaatst door NextIT
Nee joh, dat is niet orgineel meer. Ik heb ondertussen al 5 iPods ontvangen van verschillende leveranciers, wat moet ik er allemaal mee? ;)

Stuur mij er maar een hoor als je toch niet weet wat je ermee moet ;):p

4U-Web
09/12/05, 17:00
Wij sturen alle vaste klanten een kerstkaart en een aantal leveranciers, verder niet.

hanzeman
09/12/05, 17:02
Wij sturen een op maat gemaakt kerstkaartje naar onze klanten toe.

IT-worX
09/12/05, 19:30
Hier is er ook interesse in eentje :)

Esbes
09/12/05, 22:06
Kerstkaartje van de drukker met eigen tekst + logo.

Echter alleen naar de grotere klanten en een aantal leveranciers.

Dennie-DeTi
09/12/05, 22:18
Origineel geplaatst door dopi84

Belachelijk!

Had je maar 10000 van die kleinere klanten. Die kunnen ook over een week wel 1gb space extra willen en nog een domein.

En als jij dan wat leuks stuurt doen ze het des te eerder bij jou.
ben ik dus echt totaal met je oneens.

-knip-


Ze moeten wel wat bij bestellen, anders ben je bij sommigen misschien meer kwijt dan je aan ze verdient :P

Maar waarschijnlijk wordt het een elektronisch kerstkaartje aan alle klanten.

- Dennie

sp-services
10/12/05, 01:44
in algemeen digitale kaart
goede klanten + 500 / jaar kaartje
+5000 fles wijn

JayvD
11/12/05, 19:29
Origineel geplaatst door dopi84



Belachelijk!

Had je maar 10000 van die kleinere klanten. Die kunnen ook over een week wel 1gb space extra willen en nog een domein.

En als jij dan wat leuks stuurt doen ze het des te eerder bij jou.
ben ik dus echt totaal met je oneens.


vandaag trouwens nog een kaart gekregen van Transip, had wel verwacht dat als je zóveel domeinen bestelt in korte periode dat je klant bent op zijn minst een Ipod ofzo krijg :p
Ik ga mensen die eens een dingetje bestellen geen kaartje sturen.

Iedereen heeft eigen methode's, dit is mijn methode niet mee eens zo te zien dat moet jij weten.

markbruin
11/12/05, 23:25
Origineel geplaatst door snaaps
onze klanten krijgen al genoeg....

Hahaha.. is dat zo? :)


Ik stuur ze ook een kerstkaartje..

marijn79
12/12/05, 10:38
Origineel geplaatst door ronaldlokers


Ik lever op het moment nog geen hosting, dus je hebt pech :D;)

Maakt me niet uit wat je levert, ik koop wel iets van je...

Wordt die X5 thuisbezorgd? Of moet ik 'm ergens komen afhalen?

ronaldlokers
12/12/05, 11:02
Origineel geplaatst door marijn79


Maakt me niet uit wat je levert, ik koop wel iets van je...

Wordt die X5 thuisbezorgd? Of moet ik 'm ergens komen afhalen?

Ik kan je wel een offerte sturen voor visitekaartjes met de kosten van 3 bmw X5's :p (1 voor jou, 1 voor mij en 1 voor mijn broer ;))

Je krijgt die X5 pas als de rekening betaald is ;)

landgraaf
12/12/05, 11:47
wij hebben ook een kaartje van traps-ip gekregen ,
en hebben onze betalende de klanten
( op 5 dec ) extra ruimte gegeven als suprise .

MMaI
12/12/05, 16:14
ik ook, tijdelijk allemaal 1Mb extra bij afname vanaf >150 euro per jaar :D
grapje, ik stuur alle klanten een elektronisch kerstkaartje en alle hele goede klanten een "echte", zijn zelfgemaakte kaartjes, af laten drukken door fotocentalen, leuk papier erachter envelop, klaar (no-budget oplossing :p)

ju5t
12/12/05, 16:55
Ik heb al jullie klanten net een kaartje gestuurd.

ronaldlokers
12/12/05, 17:55
Origineel geplaatst door getUP
Ik heb al jullie klanten net een kaartje gestuurd.

:X

frvge
15/12/05, 18:35
Spammer!
Je was zeker snel klaar he :p

Remigius
15/12/05, 18:46
Zojuist een kerstpakket van ProServe ontvangen. Ik moet zeggen dat ik dit wel heel netjes vind, aangezien wij toch een van hun kleinere klanten zijn.

@ProServe: bedankt voor de alcohol en de Texas Hold'em set! De rest gaat naar mijn moeder :)

Esbes
15/12/05, 19:53
Origineel geplaatst door Remigius
Zojuist een kerstpakket van ProServe ontvangen. Ik moet zeggen dat ik dit wel heel netjes vind, aangezien wij toch een van hun kleinere klanten zijn.

@ProServe: bedankt voor de alcohol en de Texas Hold'em set! De rest gaat naar mijn moeder :)

Wat zat er allemaal in dan als ik vragen mag? :p

Remigius
15/12/05, 20:06
Origineel geplaatst door Esbes
Wat zat er allemaal in dan als ik vragen mag? :p

Pff, ik weet het niet exact meer maar allerlei etenswaren (tapenade, kruidenboter kruiden, Noten & Fruit melange, Chips, Chocola, etc.), Wijn, Serveerblad, Serveerbakjes + bord, Texas Hold'em set. Rest ben ik vergeten, was iig een leuk pakket!

NDIS
15/12/05, 22:21
Origineel geplaatst door getUP
Ik heb al jullie klanten net een kaartje gestuurd.

:D super :p, en heeft het wat opgelevert?

ju5t
17/12/05, 18:07
Dat moet nog uitkomen. ;)
Eerlijk gezegd moeten de kaartjes nog de deur uit, nog even spelen met de adresstickers.

AlexanderOnline
17/12/05, 18:52
Mij lijkt http://www.kaartjeposten.nl/ wel leuk, en dan zelfs iets in elkaar zetten, we overwegen die om naar de klanten te sturen die dat gedonder met registrant.nl hebben gehad. Aan alle klanten of grotere dingen wordt gezien onze prijzen veels te duur ;)

Imtek
17/12/05, 23:41
Ik heb van TransIP en Proserve een kaartje gehad ;)

Jim_Terminator
21/12/05, 12:52
Heej,

Wij geven onze klanten een leuke kerstkaart.
Verder hoeft het echt niet veel bijzonders te zijn.

Bij ons zijn alle klanten gelijk dus we behandelen iedereen ook gelijk.

Met vriendelijke groeten,
Jim Optekamp

Pinvert
21/12/05, 19:48
Origineel geplaatst door Jim_Terminator
Heej,

Wij geven onze klanten een leuke kerstkaart.
Verder hoeft het echt niet veel bijzonders te zijn.

Bij ons zijn alle klanten gelijk dus we behandelen iedereen ook gelijk.

Met vriendelijke groeten,
Jim Optekamp
Tja zo kun je er ook over denken. Maar ik kreeg van de ene leverancier iets mooier, duurder en groter kadootje dan van de andere leverancier. Maarja, begrijpelijk want ik had bij die 'ene' ook een hogere omzet ;)