PDA

Bekijk Volledige Versie : alle mail domein in horde



Herr_Qn
07/12/05, 11:21
Hoi, ik ben vrij nieuw met Plesk, nu kreeg ik laatst de vraag of het mogelijk was om alle mailaccounts van een bepaald domein bij elkaar in de webmail te tonen.

Lijkt me op zich een handige feature, de klant scheen het bij zijn vorige hostingpartij wel te kunnen...

Iemand enig idee?

Triloxigen
07/12/05, 11:26
Bij Horde kun je inderdaad ook andere mailaccounts instellen :)

Alleen de vraag van de klant vind ik enigzins onduidelijk.

Ber|Art
07/12/05, 11:54
Volgens mij wil de klant alle accounts binnen een webmail account zien, en volgens mij kan dit niet in Horde? Welke Plesk versie draait U? Windows of Linux?

Triloxigen
07/12/05, 12:05
Origineel geplaatst door BerArt
Volgens mij wil de klant alle accounts binnen een webmail account zien, en volgens mij kan dit niet in Horde? Welke Plesk versie draait U? Windows of Linux?

Kan wel, Horde heeft een optie om andere webmail accounts in te stellen zodat je vanuit 1 x inloggen meerdere mailboxxen te lezen.
Hoe het in praktijk werkt weet ik niet, nooit uitgeprobeerd.

Herr_Qn
07/12/05, 12:49
Ik draai Plesk op linux.

Er zit inderdaad onder de opties in Horde een mogelijkheid om andere pop-accounts toe te voegen, dat is op zich wel mooi (je kunt ook mail van andere servers binnen halen).

Maar het zou natuurlijk aardig zijn als je een soort hoofdaccount zou kunnen hebben die automatisch alle bestaande pop boxxen van dat domein eronder hangt.

Dennie-DeTi
07/12/05, 21:23
Bij DirectAdmin is het zo dat als je met de hoofdaccount inlogt, je alle mailboxen van je account erin te zien krijgt.

Het is me eigenlijk nog niet opgevallen of dit in plesk ook het geval is.