PDA

Bekijk Volledige Versie : Startpaginascript gezocht



boitus
06/12/05, 20:48
hopelijk in de juiste neergezet. Anders,,, sorry.

Ik zoek voor mijn bedrijf een startpaginascript. Dit zoals www punt jouwpagina punt nl

Het moet zelf dus subdomeinnamen kunnen aanmaken ed.

Graag hoor ik van iemand en wat dat kosten moet.

Groeten,

B. van der meer

EWS
06/12/05, 20:53
Zoek eens op webmensen [DOT] nl, hier heb ik het script van nustarten [DOT] nl gekocht.

Basic-it
06/12/05, 21:05
Hallo,

Wat voor een bedrag had u in gedachten voor zoon dergelijk systeem?

boitus
06/12/05, 21:07
Nou ik wil graag de installatie enzo ook gedaan hebben.

Eigenlijk totaalpakket dus:

-domeinnaam
-server
-script geinstalleerd

Zodat ik hem alleen maar hoef in te richten naar mijn eigen inzicht.

Ik heb er zoiezo wel 200 tot 400 euro voor over als het op jouwpagina lijkt. voor het script dan he.

Hosting kan dan bij je favo bedrijfje of zo.....maar installatie moet gebeuren door een expert.

B. van der meer

Mark17
06/12/05, 21:37
Ik kan een script dat aan uw eisen voldoet maken. Echter wil ik voor ik een prijs geef graag weten of de hosting in overleg is en erbij naast komt.

boitus
06/12/05, 22:37
Hosting kan in overleg uiteraard. Als het maar een goede partner is.

EWS
06/12/05, 23:03
het script bij Webmensen [DOT] nl kost €75 euro, ik heb het script voor 20% aangepast om de layout en functionaliteit te verbeteren.

Eventueel kunt u het script kopen bij webmensen [DOT] nl, dan pas ik hem voor u aan net zoals mijn eigen site. Indien u geïnteresseerd bent kunt u een Email sturen naar onderstaand Email adres dan vertel ik in detail over mijn wijzigingen en de opties. Dit aanpassen doe ik voor €70,-. Installeren doe ik er gratis bij, en ik zorg dat Wildcard dns is ingesteld op uw hosting pakket mits de hoster de mogelijkheid hiertoe geeft.

Hosting en domeinnamen kan ik ook voor u regelen. Ik kan u hiervoor geen aanbieding doen in dit topic maar ik weet zeker dat ik u goed van dienst kan zijn. Tevens kan ik dan sowieso Wildcard dns op uw pakket activeren.

[Edit]: wildcard dns toegevoegd

boitus
08/12/05, 20:57
Lijkt goed wat Elco bied. heeft iemand nog andere opties? Vrijdag bespreek ik het met mijn partner en hakken we de knoop door.