PDA

Bekijk Volledige Versie : Klein webhosting bedrijf ter overname aangeboden.



Anoniem
03/12/05, 12:33
Beste Forumleden,

Wij zijn opzoek voor een klein webhostingbedrijf naar een serieuse partij welke geinterreseerd is om deze onderneming over te nemen.

Het gaat om een relatief kleine onderneming met ongeveer 33 betalende klanten (waaronder twee reselleres). Deze onderneming is sinds begin 2003 actief in deze brance.

Deze onderneming werkt niet met contracten, alle klanten kunnen hun account met een maand opzegtermijn beeindigen. betalingen van klanten verschillen enorm (van maandelijk tot jaarlijks).

De reden dat wij een partij zoeken voor overname is omdat dit bedrijf niet meer de service/support kan geven wat het is geweest dit door andere bezigheden.. Wij zoeken dus een bedrijf die goede support levert, in Nederland is gevestigd en een geruime tijd actief is in de webhostingbrance.

Er zijn lopende contracten voor een server (dedicated) deze kan per maand opgezegd worden.

Voor informatie kunt u een PB zenden of een email zenden aan spritefanta@web.de

Zenda
03/12/05, 12:51
Een PB is helaas niet mogelijk, omdat dit uitgeschakeld is in uw profiel.

Graag had ik daarom van u een PB ontvangen met antwoorden op mijn volgende vragen:
1. Hoeveel dataverkeer/webruimte wordt er totaal per maand verbruikt?
2. Bent u een budgetwebhoster? Graag had ik specificatie's ontvangen van een pakket wat u aanbiedt.
3. Welk controlpaneel wordt gebruikt?
4. Wat was de omzet/winst van het jaar 2004 en 2005?
5. Wat is uw vraagprijs?

Alvast bedankt!

Anoniem
03/12/05, 13:39
Origineel geplaatst door Zenda
Een PB is helaas niet mogelijk, omdat dit uitgeschakeld is in uw profiel.

Graag had ik daarom van u een PB ontvangen met antwoorden op mijn volgende vragen:
1. Hoeveel dataverkeer/webruimte wordt er totaal per maand verbruikt?
2. Bent u een budgetwebhoster? Graag had ik specificatie's ontvangen van een pakket wat u aanbiedt.
3. Welk controlpaneel wordt gebruikt?
4. Wat was de omzet/winst van het jaar 2004 en 2005?
5. Wat is uw vraagprijs?

Alvast bedankt!

PB verzonden

markbruin
03/12/05, 13:43
Sven,

Ik heb je zojuist een email gestuurd..

PeterT
03/12/05, 13:48
Hier graag dezelfde informatie als Zenda zojuist heeft aangevraagd.

markbruin
03/12/05, 13:49
Sven,

Ik heb je zojuist een email gestuurd..

jinxedworld
03/12/05, 14:14
Ik zou ook graag dezelfde informatie via PB of mail ontvangen.

xYnta
03/12/05, 14:32
Ook wij hebben intresse in deze organisatie, omdat wij de afgelopen periode druk bezig zijn geweest met het overkopen van kleine bedrijven om deze te intergreren in onze bedrijfscultuur.

hostb
03/12/05, 14:48
Email al eerder verstuurd, ook graag dezelde informatie!

markbruin
03/12/05, 15:06
Ja ik ook.. Kan eventueel ook via PB..

1. Hoeveel dataverkeer/webruimte wordt er totaal per maand verbruikt?
2. Bent u een budgetwebhoster? Graag had ik specificatie's ontvangen van een pakket wat u aanbiedt.
3. Welk controlpaneel wordt gebruikt?
4. Wat was de omzet/winst van het jaar 2004 en 2005?
5. Wat is uw vraagprijs?

Anders: info@bruinhosting.nl

Jeroenn
03/12/05, 15:20
Ook hier graag wat informatie of via PB of via jeroen [ a t ] intoworld.nl

crazycoder
03/12/05, 15:46
Lijkt mij handiger om de gevraagde info gewoon in het topic te plaatsen..

Zo je dat niet van plan bent, graag zelfde info.. inclusief prijzen (of indicatie van prijzen) van de pakketten en wat deze inhouden.

BsHosting
03/12/05, 16:10
ook ik ontvang graag meer informatie per pb of mail

Anoniem
03/12/05, 16:38
Om niet iedereen per pb van dezelfde informatie moet voorzien plaats ik deze informatie in dit tpic.


- dataverkeer van afgelopen maand was 157 GB
- directAdmin word gebruikt als controlpanel
- geen budgetwebhosting (wat valt onder budgetwebhosting)

Voor 200MB met de onderstaande specs. word per maand €14,00 gerekend.

200MB
5GB dataverkeer
'onbeperkt' pop3 accounts
8 SQL DB

- jaaromzet ongeveer € 3200 (Winstcijfers kan ik niet geven. aangezien deze niet correct zijn) de enige Vaste kosten zijn de server (die een op termijn heeft van 1 maand) en de geregistreerde domeinen (transip).

Ik kan op dit moment niet de exacte cijfers geven aangezien er meerdere werkzaamheden zijn verricht in het bedrijf en deze cijfers in de totalen zijn meegenomen. Echter is het bovengenoemde bedrag vrij betrouwbaar.

Zoals ik al had gepost is het een klein bedrijf. de klanten die er zijn zijn via 'mond op mond' reclame binnen gekomen. het bedrijf heeft nergens geadverteerd of iets dergelijks.

Een bod laat ik aan een geintereseerde partij over.

In ieder geval vinden wij het belangrijk dat het een betrouwbare partij is welke goed bereikbaar is per telefoon en email.

markbruin
03/12/05, 17:32
Kun je op zijn minst een richtprijs noemen?

Euro-Servers
03/12/05, 17:52
Een startbod of eventueel onmiddellijk verkoopbod zou ik ook graag willen weten, indien mogelijk.

xYnta
03/12/05, 18:31
Van hieruit is ook intresse.

netverkeer
05/12/05, 12:53
wat is je BIN> als je graag wilt dat uw klanten goed worden ondergebracht zonder storing en zonder veranderingen in hun huidige plannen dan is wellicht netverkeer/valvehosting de ideale oplossing.

Valvehosting heeft een geschiedenis van overnames van kleine, 30 tot 300 klanten en heeft een kant en klaar model om dit voor u, voor ons en ook voor de klanten zo soepel en voorspoedig mogelijk te laten lopen.

RedAnt
06/12/05, 12:54
Wij hebben ook intresse! Ons mailtje is onderweg.

Anoniem
06/12/05, 20:39
Email is ontvangen. u hoort van ons.

virtualhost
08/12/05, 15:13
Ook wij hebben hierin wel interesse. Kun je laten weten of dit nog steeds speelt.

info@virtualhost.nl

Hostingprovider
09/12/05, 11:52
Graag ontvangen wij ook de betreffende informatie, serieus geïnteresseerd en veel ervaring.

Ik hoor graag van jullie.
hosting@grafia.nl

crazycoder
09/12/05, 12:28
Indien nog actueel, wordt de domeinnaam + site ook geleverd in de overname?

Aecius
09/12/05, 13:23
Edit Janneman: spam

hostb
13/12/05, 00:55
Verkocht??

FransVanNispen
13/12/05, 02:52
Indien het nog niet verkocht is, zou ik graag wat meer informatie en een vraagprijs per PM ontvangen.

Anoniem
13/12/05, 11:04
De verkoop is nog niet rond.

Wij zijn nog in volle gang om contact op te nemen met de geinterreseerden. Dit kan even kort opp zich laten wachten aangezien mijn collega dit alles regelt.

Vragen? Stuur dan even een mailtje naar spritefanta@web.de

Anoniem
13/12/05, 11:06
Origineel geplaatst door crazycoder
Indien nog actueel, wordt de domeinnaam + site ook geleverd in de overname?

De site en domeinnaam worden geleverd. echter de KvK inschrijving word beeindigd. Er kan dus niet verder worden gewerkt onder diezelfde naam.

Het betreft dus puur de overname van de klanten en eventueel het contract van de server!

Croab
13/12/05, 11:54
is het nog mogelijk dat ik ook meer informatie ontvang en een vraagprijs mag ontvangen ?

Anoniem
13/12/05, 17:04
Origineel geplaatst door Croab
is het nog mogelijk dat ik ook meer informatie ontvang en een vraagprijs mag ontvangen ?

Zen een email met uw vragen aan spritefanta@web.de (inclusief contact gegevens zodat mijn collega tzt contact met u op kan nemen.

Echter in dit topic kan je ook al het e.e.a vinden.

mitedo
16/12/05, 13:12
Ik heb ook interesse, dus graag PM...

Anoniem
23/12/05, 05:39
Update: op dit moment zijn we in gesprek met een eventuele koper!

groeten en fijne kerstdagen!

Anoniem
30/12/05, 21:50
Update: Verkoop is rond en afgehandeld. iedereen bedankt voor zijn interesse. Indien de koper wenst om zich bekend te maken zullen jullie dit hier zien (denk ik) :) In ieder geval bedankt voor jullier reactie's hier in het forum, per PM en per e-mail.

Een goed 2006.

NB: Topic kan gesloten worden.