PDA

Bekijk Volledige Versie : netverkeer in de Foxy



netverkeer
02/12/05, 15:40
Beste wht-ers.

Wij hebben vanaf vandaag in een Nederlandse uitgave een advertentie staan. Nu hebben wij deze nog niet gezien en vroegen ons af of iemand het al heeft gezien,... als iemand het kan scannen en sturen zouden wij het heel erg op prijs stellen.

Nu staat het in een blad dat niet voor iedereen even interesant is, maar wel de grootste oplage heeft van alle mannenbladen vandaar onze keus om hier elke maand groot in te staan.

Het blad heet Foxy en is geloof ik een erotisch tijdschrijft?,

Kan iemand ons eventjes op de hoogte houden!?

Swiftway-UK
02/12/05, 15:49
Naar mijn mening kun je beter doelgroep gericht adverteren, maar hou ons als je wilt eens op de hoogte van het resultaat.

Wouter-Odon
02/12/05, 16:16
Origineel geplaatst door Swiftway-UK
Naar mijn mening kun je beter doelgroep gericht adverteren, maar hou ons als je wilt eens op de hoogte van het resultaat.

Ligt er maar net aan, als je adult hosting levert kan dat best een doelgroep zijn :D.

Swiftway-UK
02/12/05, 16:25
Denk dat je doelgroep bij adult hosting de aanbieder is, niet de groep die dat soort sites bezoeken;)

netverkeer
02/12/05, 16:29
actualy, wij accepteren geen adult hosting, per onze AUP and TOS,
Maar wel geloven wij dat foxy met een oplage van 80.000 genoeg mensen bereiken die ook wel een weblog of blog willeb beginnen voor twee en een halve euro per maand, dat is onze doelgroep voor deze advertentie.

ivs
02/12/05, 18:22
Mijn eerste gedachte was: geen slecht idee als je adult hoster bent maar dat zijn jullie niet.

Daarnaast is het natuurlijk de vraag of de lezers van zo'n tijdschrift mensen zijn die hosting afnemen. Heb je van de uitgever geen lezersprofiel gekregen met dingen als leeftijd, opleidingsniveau etc.

netverkeer
02/12/05, 18:34
das nou het leuke,

wij hebben dat wel gekregen en het is de perfecte doelgroep, gewone mensen zoals jij en ik. Netverkeer richt zich voornamelijk op de gewone klant, iemand die een weblog of een photoalbum of forum wil maken,

uiteraard bieden we ook zakelijke pakketten en die worden geadverteerd op andere media, alhoewel die klanten ook gewoon bladen als foxy lezen.

Als je een billboard hebt, is het mooi en leuk om hem op het leidseplein te Amsterdam te hangen mooi boven in een gebouw met neon licht en alles, maar je krijgt meer respons en bekijk als ie bij de friettent op de toilet aan deur hangt zodat je als op de toilet zit je er wel naar moet kijken.

Xerious
02/12/05, 19:02
Origineel geplaatst door netverkeer Als je een billboard hebt, is het mooi en leuk om hem op het leidseplein te Amsterdam te hangen mooi boven in een gebouw met neon licht en alles, maar je krijgt meer respons en bekijk als ie bij de friettent op de toilet aan deur hangt zodat je als op de toilet zit je er wel naar moet kijken. [/B]

Nu ga je me nog op ideeën brengen ook ;)

Swiftway-UK
02/12/05, 19:05
Netverkeer, leuke gedachte, maar absoluut niet hard over nagedacht.

Wij (webhosting divisies) adverteren in 15 magazines elke maand, we hebben de allerslechtste response van "general public" magazines met grote oplagen.

Ook geld, je advertentie moet meerdere malen gezien worden om effect te hebben. De meeste general magazines worden nog "herbruikt" in zakelijke sfeer, wachtkamers e.d. en ik vrees dat zoiets als een adult magazine niet dat voordeel heeft wat nog wel zo is met "general magazines."

Hoewel het idee leuk is, vrees ik dat deze advertenties niet hun geld waard blijken te zijn. Maar ben zeer benieuwd wat de response is.

A1Host
02/12/05, 23:26
Adverteren in bladen is weggegooid geld.
Ik heb het diverse malen gedaan: response = 0,0
Foxy lezers willen tieten zien. Geen internet bedrijf.
Da's heel plat gezegd van mij, maar een voldongen feit.

IT-worX
02/12/05, 23:38
Heb een vermoeden dat A1Host gelijk heeft...

netverkeer
03/12/05, 07:51
Heel erg leuke reactie in ieder geval. Ik zal een update plaatsen wekelijks om te kijken wat het resultaat is. Wij zelf zijn ook benieuwd. De advertentie is vrij groot en staat er elke maand in,

over her gebruik van magazines, (grapje) erotische bladen worden toch juist over en over en over gebruikt (/grapje)

Cliff
04/12/05, 14:32
Origineel geplaatst door netverkeer
Beste wht-ers.

Wij hebben vanaf vandaag in een Nederlandse uitgave een advertentie staan. Nu hebben wij deze nog niet gezien en vroegen ons af of iemand het al heeft gezien,... als iemand het kan scannen en sturen zouden wij het heel erg op prijs stellen.

Nu staat het in een blad dat niet voor iedereen even interesant is, maar wel de grootste oplage heeft van alle mannenbladen vandaar onze keus om hier elke maand groot in te staan.

Het blad heet Foxy en is geloof ik een erotisch tijdschrijft?,

Kan iemand ons eventjes op de hoogte houden!?

Waarom koop je het blad niet gewwoon ? Het ligt in de meeste tijdschriften winkels.

Swiftway-UK
04/12/05, 15:31
Omdat gebruiker netverkeer in Japan zit;)

Maar stuurt foxy je geen copy ofzo? of een fax met hoe de advertentie eruit ziet?

Wido
04/12/05, 21:09
Origineel geplaatst door Cliff


Waarom koop je het blad niet gewwoon ? Het ligt in de meeste tijdschriften winkels. Op die manier lezen wij zijn reclame niet en was dit verkapte reclame topic niet nodig geweest. :)

Senna
09/01/06, 00:47
Als je in een blad, krant of wat dan ook adverteert krijg je gegarandeert een bewijsnummer. Dat zou je nu dus lang en breed in huis moeten hebben.

Tokyo is max. 2 dagen met de post.

Triloxigen
09/01/06, 10:58
In de Foxy adverteren is niet waar je je naam aan wil hangen.
De Playboy is een blad met een bepaalde klasse, de Foxy is meer een blad die mensen uit de serie 'probleemwijken' lezen.


"FOXY is zelfs definitief doorgebroken tot de absolute nummer 1-positie in dit assortiment. De omzet van FOXY is afgelopen jaar bijna VERDUBBELD in het benzinekanaal..."
Het blad wordt dus het meest verkocht op tankstations, waar de truckers even bijtanken en dergelijke.
Ik denk niet dat je de goede doelgroep te pakken hebt.

(Met dank aan SkunkAh ;))