PDA

Bekijk Volledige Versie : adult website te koop, goede verdiensten



Webhosters
01/12/05, 21:29
Ik ga binnenkort weer ergens voltijds aan de slag, dus ik heb geen tijd meer voor enkele internetprojecten. Ik doe ze in de verkoop, zodat een ander er zijn voordeel mee kan doen.

Te koop: www dot g e i l e s e x f i l m p i e s dot nl


Deze site was zelf ook mijn eerste intrede in de adult industrie. Een bestaande site overnemen is het makkelijkst, omdat je dan al vaste bezoekers hebt, en je weet dat het concept werkt.


De verkoop omvat het volgende:
- domeinnaam
- hosting (loopt nog tot september 2006)
- alle scripts op de website (galleries + trades)
- 1 maand support bij vragen en/of eventuele problemen


Unieke bezoekers per maand (screenshot cpanel statistieken op aanvraag):

sep 2005: 7859
okt 2005: 5359
nov 2005: 7712

Wegens verandering van server heb ik van voor september 2005 geen statistieken meer.


De website wordt goed geïndexeerd door verschillende zoekmachines en levert maandelijks een aardig aantal bezoekers op, voor verschillende zoektermen en phrases.


De opbrengsten komen uit de "minuten" die gemaakt worden bij de verschillende partners. Een bezoeker belt een 0900-nummer van de partner en kan inloggen op diens website, en naargelang het aantal minuten dat hij op de site vertoeft, krijg jij commissie.

De ene partner converteert al wat beter dan de andere, maar dit zijn de totale opbrengsten geweest de afgelopen 3 maanden:

sep 2005: 198 euro
okt 2005: 168 euro
nov 2005: 211 euro

(rekeningafschriften binnenkomende betalingen op aanvraag)

Een mooie prijs voor zo'n website is de opbrengst van 3 maanden, zodat je daarna zelf geld kan verdienen.

Verkoop is particulier en dus zonder factuur.

Bieden begint bij 500 euro.

Buy now is hoogste bod + 200 euro.

Veiling loopt tot 11 december 2005 om 20:00

jvdheuvel
01/12/05, 23:43
Is het nodig om content te updaten? Of betreft het een site waar alleen maar minuten worden worden gemaakt bij de verschillende partners?

De contracten met deze partners worden gelijk bij de verkoop van de website overgezet naar de nieuwe koper neem ik aan?

Ik ben mogelijk wel geïnteresseerd. Rekeningafschriften zou inderdaad wel makkelijk zijn ter verificatie van de beschreven inkomsten.

Webhosters
02/12/05, 00:04
Origineel geplaatst door jvdheuvel
Is het nodig om content te updaten? Of betreft het een site waar alleen maar minuten worden worden gemaakt bij de verschillende partners?

De contracten met deze partners worden gelijk bij de verkoop van de website overgezet naar de nieuwe koper neem ik aan?

Ik ben mogelijk wel geïnteresseerd. Rekeningafschriften zou inderdaad wel makkelijk zijn ter verificatie van de beschreven inkomsten.

Het is beter om de content regelmatig te updaten met nieuwe galleries, dan komen de bezoekers terug en heb je meer inkomsten.

Contracten met partners worden niet overgezet. Je krijgt een lijst met alle websites waar wij een partnercode hebben, en daar kan je zelf op inschrijven. Binnen de week heb je zelf overal een partnercode van.

Stuur je e-mail adres per PM, dan stuur ik je de cpanel stats en rekeningoverzichten door.

Webhosters
02/12/05, 01:43
openingsbod van € 500,- ontvangen via Private Message

Webhosters
02/12/05, 01:59
Staat ook op domeinforum nu

Mark17
02/12/05, 02:30
hoeveel tijd steek je er ongeveer in?
hoeveel dataverkeer gebruikt het ongeveer?
hoeveel webspace gebruikt het?

jvdheuvel
02/12/05, 09:24
En hoe kom je aan die nieuwe galleries?
Filmpjes en/of cam-sessies lopen allemaal via die partners?

Webhosters
02/12/05, 11:38
buynow van 700 euro op domeinforum.nl door janneman (ook mod hier)

Henky!
02/12/05, 13:51
Verkocht dus. Gefeliciteerd Janneman!

Webhosters
02/12/05, 15:02
Verkocht idd, topic mag dicht :)

Mark17
02/12/05, 17:51
succes ermee jan