PDA

Bekijk Volledige Versie : Markt



Mathieu
01/12/05, 13:20
Hallo collega's

Ik vraag me af of er eigenlijk nog "hosting-markt" is in Frankrijk of in Engeland?

Hebben veel bedrijven van de Benelux bestellingen vanuit bovenstaande landen?

Alvast bedankt voor de info.

Mvg,
Mathieu

Triloxigen
01/12/05, 13:33
Vergelijkbaar met hier :)

smurf
01/12/05, 13:42
Ik denk dat de hosting markt vrij lokaal is, veel mensen gaan uit van je maatschappelijke zetel. Ik denk wel dat er landen zijn waar de markt wat opener is.

Zo hebben wij om één of andere reden opvallend veel Portugese (1 pct van ons klantenbestand).

djalken
01/12/05, 14:51
frankrijk is denk ik een zeer opkomende markt. Als eerst heb je in .fr veel minder mogelijkheden met breedband (buiten de steden weinig adsl), mijn ouders wonen dr en hebben een extreem langzaam inbel accountje, puur omdat adsl daar niet beschikbaar is (en oke, ze wonen afgelegen, maar niet echt extreem ver van een groot dorp of stad) maar door de constante ontwikkeling van internetaansluitingen zal ook daar een hoger percentage van de bevolking thuis gebruik gaan maken van het internet en dus wordt het voor bedrijven aantrekkelijk om een eigen informatieve website te hebben (en later eventueel ook zaken te doen via de eigen website, shops enzo).

Er zit dus zeker in frankrijk een potentiële markt, je moet de mensen alleen wel goed weten te bereiken :)

Mathieu
01/12/05, 15:14
Een Franstalige website is dus niet voldoende? ;)

Swiftway-UK
01/12/05, 15:24
Franstalige website zal zeker hellpen, paar support medewerkers die de taal beheersen ook.

Frankrijk is een geweldige markt, net zoals Duitsland, waar mensen langzaam aan migreren van 1&1 ;)

Mathieu
01/12/05, 15:31
Zijn er grote, bekende hostingbedrijven in Frankrijk, zoals wij hier bijv. Combell en dergelijke hebben?

smurf
01/12/05, 15:58
www.ovh.net .
www.amen.fr .

Ovh heeft een groot deel van de markt in handen, zijn zelfs ICANN member, wat geen enkel bedrijf in de Benelux is.

clownyenator
01/12/05, 23:57
Je parlez une pue francais, aber ich kan mal nicht sehr gut fransosisch redenen. Somebody hier wel?

Mathieu
03/12/05, 03:33
Wtf? ;)

Mark17
03/12/05, 11:27
Origineel geplaatst door clownyenator
Je parlez une pue francais, aber ich kan mal nicht sehr gut fransosisch redenen. Somebody hier wel?

je duits en engels is ook niet top ;)

clownyenator
03/12/05, 17:13
Origineel geplaatst door Mark17


je duits en engels is ook niet top ;)

Was sachen sie?
Ik zaag planken :-)

Tot ziens in het frans?
Au revoir... maar ooievaar kan ook

Ik goed kan praat taal van Niederlands.
Ich sprech mal goed sehr Deutsch.
Je tres bien parlez Francais.

Zijn er bedrijven die customerservice multilangual draaien?

MMaI
03/12/05, 17:28
ja

Mark17
03/12/05, 17:39
die zijn er zeker.