PDA

Bekijk Volledige Versie : E-mail hosting



Unusual
30/11/05, 23:04
Ik ben al enige tijd op zoek naar een bedrijf die mij alleen e-mail hosting wil verhuren (10-tal mailboxen, control panel, forwards, mailinglijsten, spam/virus checks, etc). Wij onderhouden enkele grote sites (met eigen servers, dns, etc), maar ik zou dus e-mail willen uitbesteden.

Ik wens dus geen pakket met domein incl. ofzo, enkel dus de e-mail hosting, waar ik zelf wel zorg voor de MX records.

Kennen jullie daar al dan niet specifieke bedrijven voor? (België of Nederland)

Triloxigen
30/11/05, 23:06
Meestal maakt het niet uit of je webhosting neemt ne enkel voor mail gebruikt, vaak is het toch dezelfde ruimte die wordt verbruikt.

Email hosting wordt zelden nog om gevraagd, daarom zul je ze zelden zien.
Op aanvraag kan er vaak wel iets geregeld worden.

4UWeb
30/11/05, 23:31
Ik kan je hier helaas geen aanbieding doen, maak even een topic aan in het adverteerdersforum.

GlobalServe
30/11/05, 23:31
Rik-edit: Niet toegestaan ...

Swiftway-UK
30/11/05, 23:32
Shared / Colocated / Dedicated / Reseller / Registratie Aanvragen

In dat forum gedeelte kun je een aanvraag plaatsen. Verder denk ik dat veel hosts op aanvraag wel iets voor je kunnen betekenen.

EWS
30/11/05, 23:33
Origineel geplaatst door 4UWeb
Ik kan je hier helaas geen aanbieding doen, maak even een topic aan in het adverteerdersforum.

Daar ook niet, je hebt nog niet genoeg posts gemaakt.

4UWeb
30/11/05, 23:34
Had genoeg posts.. maar die beheerder hier is te zielig om die blok er eens af te halen..

Rik-edit: Dan is het niet de bedoeling dat je een nieuw account aanmaakt. Je zal die ban niet voor niets gehad hebben...

Rik
01/12/05, 00:04
closed