PDA

Bekijk Volledige Versie : Ook op zoek naar eurid epp systeem



jaracanda
30/11/05, 11:54
Ook wij zijn op zoek naar een dergelijk systeem. Iets wat alleen het EPP gedeelte verzorgt, dus op basis van database/php gegevens de registraties in de eurid epp server ingeeft.

Reacties zijn welkom!
info@denmip.nl

wonko
30/11/05, 12:35
Wens je de software eenmalig aan te kopen, of wens je dat de registraties door een andere partij doorgestuurd worden naar eurid (met uw credentials)? We hebben verschillende oplossingen in huis, maar de prijs is afhankelijke van de oplossing die je wenst, de tijdsduur,...

Merk op dat 7 dec nu wel heel snel dichterbij komt.

jaracanda
30/11/05, 13:02
Ik ben zelf registrar en wil een eenvoudige applicatie die .eu demeinnamen kan registreren bij de EPP server van EurID. De te registreren domeinnamen + houdergegevens staan in een database. Ik zoek dus een (php) functie, die ik input kan geven (variabelen: inloggegevens, houdergegevens, domeinnaam, nsgroups, etc), waarna deze vervolgens de benodigde info in XML zet, naar de EPP server toezendt en de response afhandeld.

Het zou mooi zijn wanneer we ook al met de Sunrise periode zelf kunnen registreren via EPP. Maar deze deadline niet gehaald kan worden, is dit geen ramp, 99% van mijn klantaanvragen zijn bedoeld voor de landrush.

wonko
30/11/05, 13:46
Enkel de functies die de call afhandelen verkopen wij niet apart. Onze aanbiedingen bestaan eerder uit een service die de afhandeling doet van alles tussen bvb de database en de registry (het werkt trouwens wel voor meer dan enkel .eu). We hebben ook een totaaloplossing die alles bevat (webbased interface voor klanten en voor admin, moderatie, kredietbeheer, automatisch registratiesysteem, abstractie op databaseniveau...)

Mark17
01/12/05, 10:24
Origineel geplaatst door jaracanda
Ook wij zijn op zoek naar een dergelijk systeem. Iets wat alleen het EPP gedeelte verzorgt, dus op basis van database/php gegevens de registraties in de eurid epp server ingeeft.

Reacties zijn welkom!
info@denmip.nl

dit kan ik aankomend weekend aan u leveren indien gewenst.

markvan
02/12/05, 01:43
Ik zoek ook scripts/software om .eu te registreren als registrar.

Als er mogelijkheden zijn hoor ik het graag.

Mark

Mark17
02/12/05, 02:18
u kunt vrijblijvend contact met mij opnemen zodat ik u een aanbieding kan doen of u kunt het in het correcte forum onderdeel plaatsen dan zal ik daar op uw topic reageren. contact kan via telefoon/mail/pb/msn.

maartenba
13/12/05, 17:10
Is er nog iemand die een EPP systeem kan aanbieden?
Liefst PHP of .NET (zowel ASP als VB/C#).

Enkel het gedeelte dat met EurID communiceert is genoeg, de DB en interface is geen probleem voor ons.

Handig zou zijn om een klasse te hebben die we instantieren, en daarop alle EPP-commands kunnen aanroepen met de parameters die in de EPP body worden meegestuurd.

jimcp
14/12/05, 15:48
zijn dit nu aan het maken?? Ik heb in ieder geval opdracht van m'n manager gekregen om een koppeling met EurId te maken. ( Zoals zo vaak is er haast bij. )

Niet zo netjes van Eur Id om alle registrars zoveel werk te bezorgen. Toch?

Met vr.gr.,
jim