PDA

Bekijk Volledige Versie : Criminal Host



divicio
29/11/05, 22:31
Hey, ik heb samen met een paar vrienden van mij een Textbased RPG gemaakt (Criminal, mafia) en zal erg vaak gespeeld worden volgens contacten. Er is alleen nog 1 probleem... We willen een goedkope maar toch een degelijke host vinden die een criminal game accepteerd en wellicht nooit downtimes heeft.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen,
Alvast bedankt;)

Edit: Dedicated server is in het begin misschien nog iets te veel gevraagd

Deimos
29/11/05, 22:33
Is dit een volledig eigengemaakte versie van Criminals of is deze gebaseerd op de versie die op het internet zwerft?

divicio
29/11/05, 22:34
Hij is wel volledig zelf geprogrammeerd in PHP maar is min of meer afgeleid/gebaseerd op games als barafranca.com en bootleggers.us

Mikey
29/11/05, 22:37
Ga er maar niet vanuit dat een host zo`n game zal accepteren. Jullie kunnen met zo`n script de gehele server dusdanig belasten wat bijvoorbeeld 200 klanten gezamelijk doen... Om problemen in de toekomst te vermijden raad ik je alvast een dedicated server aan.

divicio
29/11/05, 22:40
Wat is dan de beste keus qua dedicated servers? en hoeveel zal dat ongeveer gaan kosten?

sorry voor de vele vragen, ben nog een beetje nieuw op dat gebied ;)

4UWeb
29/11/05, 22:41
De criminals scripts zitten inderdaad zo slecht in elkaar dat het complete servers kan platleggen. Deze scripts worden door ons en door vele andere hosters niet geaccepteerd.

Ik raad je aan om de scripting HELEMAAL zelf te maken, of een eigen server te huren.

Aanbiedingen voor servers kunnen hier helaas niet geplaatst worden, je moet dan even een topic aanmaken in het aanbiedingen forum.

divicio
29/11/05, 22:46
Origineel geplaatst door 4UWeb
De criminals scripts zitten inderdaad zo slecht in elkaar dat het complete servers kan platleggen. Deze scripts worden door ons en door vele andere hosters niet geaccepteerd.

Ik raad je aan om de scripting HELEMAAL zelf te maken, of een eigen server te huren.

Het script is helemaal uit eigen hand geschreven... alleen ik vraag me dan af hoeveel zo'n dedicated server + colocation gaat kosten...

royen99
29/11/05, 22:47
Origineel geplaatst door divicio

alleen ik vraag me dan af hoeveel zo'n dedicated server + colocation gaat kosten...

Ziehier een aanbieding van bv TrancePitt als voorbeeld (65 euro): http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=82233

Mark17
29/11/05, 23:23
indien je het compleet zelf gescript hebt en je het goed gescript hebt dan kan het nog wel een keer bij een gewone shared hosting account. is het echter een slecht gescript spel dan kun je beter voor colocatie of dedicated gaan.

snaaps
29/11/05, 23:38
Das nou juist het probleem.
Een host die nooit/weinig downtime heeft host geen criminal sites.

Vele downtimes worden door dit soort sites veroorzaakt

rayden
30/11/05, 11:59
Bij mijn weten heeft Sity speciale pakketten ervoor..
www.sity.nl

blaaat
30/11/05, 22:30
Ik zou zeggen, mail wat hosts (voeg wat php-code toe)..

hosts kunnen dan zelf wel bepalen of de code effiecient genoeg is geschreven om een plekje op hun server te verdienen :)

frvge
30/11/05, 22:38
Goed idee blaaat ;) Zo kan je igg wel de kwaliteit beoordelen.

AlfaHosting
01/12/05, 05:08
Probleem is dat velen beweren dat ze het zelf geschreven hebben maar in de praktijk is dat zelden waar.

crazycoder
01/12/05, 10:34
Origineel geplaatst door Mario
Probleem is dat velen beweren dat ze het zelf geschreven hebben maar in de praktijk is dat zelden waar.
En zelfs al hebben ze het zelf geschreven... zegt dat nog niets over de kwaliteit :)

Of het moet door een persoon zijn geschreven die ook daadwerkelijk goede code weet te produceren....

divicio
08/12/05, 17:06
Origineel geplaatst door Mario
Probleem is dat velen beweren dat ze het zelf geschreven hebben maar in de praktijk is dat zelden waar.
haha ^^nah het is wel degelijk zelf geschreven... Of het een helemaal top script is, beoordeel ik niet over mezelf;)

Bamieater
09/12/05, 09:27
Een vriend van mij heeft ook jaren geleden zo'n script geschreven. Kon in het begin makkelijk op een P3 servertje draaien, nu is er wel een iets zwaardere server nodig. Dit script zorgt voor een aardig hoge load, maar ze hebben dan ook zo'n 2500 leden.