PDA

Bekijk Volledige Versie : domein boer plat wat dan



HBCS
29/11/05, 13:03
als eerste er is bij mij niets aan de hand

maar wat als mijn leverancier van de niet NL domeinnamen
plat gaat of erger nog er mee zou stoppen
al de domeinnamen staan in mijn dns maar de domeinboer is de registrand
heeft dat behalve als ze verlopen nog meer nare gevolgen
kan ik dan terplekke iemand aan wijzen die ze kan reregistreren?

wat zijn hier de juiste regels en volgorde voor ?

Username
29/11/05, 13:05
*verkeerde knopje :)?

Triloxigen
29/11/05, 13:10
Ligt er maar net aan om welk TLD het gaat..
Bij .BE krijg je een email melding dat je een x aantal tijd hebt om de domeinnamen elders onder te brengen.

HBCS
29/11/05, 13:11
om alle tld's behalve .nl

maar hoelang duurt het voor ze uit de lucht zijn eventueel???

djalken
29/11/05, 16:37
dat ligt denk k aan je leverancier, hoe lang is er betaald voor die domeinen door de leverancier etc etc.... Je kunt de meeste domeinen natuurlijk wel snel verhuizen als er geen lock op zit

HBCS
30/11/05, 10:55
Origineel geplaatst door djalken
dat ligt denk k aan je leverancier, hoe lang is er betaald voor die domeinen door de leverancier etc etc.... Je kunt de meeste domeinen natuurlijk wel snel verhuizen als er geen lock op zit


maar uit ervaring weet ik dat de meeste registrars er wel een lock op zetten wat dan

®on
30/11/05, 11:30
Origineel geplaatst door HBCS



maar uit ervaring weet ik dat de meeste registrars er wel een lock op zetten wat dan
Dan zorg je toch dat je bij een registrar zit waar je zelf beheer hebt over de locks?

HBCS
30/11/05, 11:38
Origineel geplaatst door headout

Dan zorg je toch dat je bij een registrar zit waar je zelf beheer hebt over de locks?

en wie zijn dat
ik heb geen idee

®on
30/11/05, 12:52
Origineel geplaatst door HBCS


en wie zijn dat
ik heb geen idee
Ik noem een Openprovider, Enom....Zo zullen er nog wel een tig aantal anderen zijn die dit ingebouwd hebben.

Swiftway-UK
30/11/05, 13:43
Ik zou inderdaad ook gaan voor direct contract/contact met bijvoorbeeld ENOM.

Ik zou zelfs voor enkele dollars verschil in prijs niet werken met tussenpersonen.

Triloxigen
30/11/05, 18:35
Origineel geplaatst door headout

Dan zorg je toch dat je bij een registrar zit waar je zelf beheer hebt over de locks?

Als er problemen zijn met de registrar is de kans groot dat de website en dus control panel het niet meer doet..
Wat dan? :)


De beste manier om dit te ondervangen is dus om het te regelen bij een betrouwbare partij.