PDA

Bekijk Volledige Versie : 3 websites



Predor
27/11/05, 15:11
Hallo,

Vanwege prive redenen verkoop ik alle sites die ik momenteel in beheer heb. De websites MOETEN zo snel mogelijk weg.

Alle sites mogen weg voor het bedrag van 220 euro. Eronder bieden mag natuurlijk ook.

LOS WORDEN ZE NIET VERKOCHT, ENKEL TEGEN EEN GOED BOD

#1 Realgangsters.nl

Statistieken: http://www.mystats.nl/stats/kids-teens/realgangsters/21112.html

Inkomsten: Er zijn via ringtonio inkomsten geweest. Vorige maand bedroeg dit 132.77

Inkomstenstatistieken:
Oktober: http://www.realgangsters.nl/verkoop/inkomsten.jpg

November: http://www.realgangsters.nl/verkoop/inkomsten2.jpg

De site is niet meer zo actief, omdat we hem hebben verwaarloosd. Als je zelf een klein beetje promotie doet, zal de website weer gaan lopen. Ik heb er zelf helaas de tijd niet meer voor.

Er staat nu de Thugie source op, maar er word een zelfgescripte source bijgeleverd, deze was voor onze oude website www.bulletstar.nl .

De scripting is 100% zelfgescript, en voor een 75% af.

Een voorbeeld hiervan is te vinden op http://www.d-fresh.nl/bullet_game/

Er zal gratis een adminpaneel bijgeleverd worden.

Ook zal de site wat actiever worden met deze scripting, aangezien hij dan te onderscheiden valt van de andere games.

Ook zit er hosting bij (100 MB space met 8 GB Traffic) bij phpvolution

#2 Mobile-King.NL

Deze heeft al een topic, maar vermeld hem hierbij, dan weten jullie wat er in het pakket van sites zit.

Wat krijg je bij Mobile-King?

Domeinnaam mobile-king.nl/.be (gratis geregistreerd, stuurt door naar mobile-king.nl aangezien niet verkocht mag worden)
Hosting (100 MB space met 8 GB Traffic) bij Phpvolution
Layout: mobile-king.nl/mobileking.jpg
Bannersysteem met random functie

Statistieken niet aanwezig, website is 1 dagje online geweest.

#3 Gamekamer.nl

Aan deze website zijn wijzelf nog niet echt begonnen, maar we doen er niks mee, dus verkopen we het.

Statistieken zijn laag, je kunt ze bezichtigen op http://www.mystats.nl/stats/kids-teens/gamekamer/21168.html

De huidige layout krijg je erbij + hosting (100 MB space met 8 GB Traffic) bij Phpvolution

Er zijn vandaag voor Realgangsters en Gamekamer sitechecks uitgevoerd.

Voor de rest krijgen alle websites een dikgedrukte link met TIP vermelding op http://www.sterspellen.nl/

Voor eventuele vragen kunt U een reactie plaatsen, of een emailtje sturen naar info@webmonkies.nl . PBen is ook mogelijk.

Met vriendelijke groet

Mark17
27/11/05, 15:48
alle sites samen:
100 euro

Predor
27/11/05, 16:14
Bod genoteerd. de sites gaan echter niet weg onder de 150!

EWS
27/11/05, 16:20
Ik ben geïnteresseerd, echter ben ik benieuwd waarom je de website's voor €150 weg wilt doen terwijl als je de website's houdt je dat bedrag verdient in een maand.

Ook zou ik graag willen weten hoe je aan die ringtonio inkomsten komt. Moeten members smssen om lid te worden?

Predor
27/11/05, 16:25
Ik bedoelde dat ze zoiezo niet onder de 150 weg zouden gaan.

op http://www.realgangsters.nl kunnen leden extra fictief geld kopen, of extra gangsters, voor een belbedrag van €1,30

Door dit te doen komen ze beter in het spel te staan.

P.the.chicken
27/11/05, 20:55
€ 150

Predor
28/11/05, 06:45
Bod genoteerd

crazycoder
28/11/05, 07:55
Staat ook op tbforum.nl tekoop?

Heb mogelijk interesse maar vraag mezelf toch af wie die PSP gaat betalen.... kost toch al snel een eurotje of 200....

Predor
28/11/05, 15:46
De PSP is laatst al weggegeven, het is aan de nieuwe eigenaar wanneer deze ronde afloopt. Je kan natuurlijk pas een nieuwe ronde starten als je de PSP bij elkaar gespaart hebt. :)

WH-Tim
28/11/05, 16:27
De statistieken op het screenshot zijn van Oktober, het is over 3 dagen December. Moet je de websites wellicht kwijt omdat de statistieken zijn ingekeldert?

Graag zou ik voor mij en de rest van het forum een screenshot zien van de recente statistieken en van de website zelf om te zien waar het traffic vandaan komt.

Bedankt.

Predor
28/11/05, 17:39
Vanwege prive redenen verkoop ik alle sites die ik momenteel in beheer heb. De websites MOETEN zo snel mogelijk weg.

Dat staat in mijn beginpost, er is iets met mijn moeder gebeurt, zodoende wil ik de websites zo snel mogelijk kwijt, en steek ik het geld in een cadeau om mijn moeder op te fleuren.

De statistiekenlinks staan in de beginpost

Mark17
28/11/05, 21:41
175 euro indien de genoemde inkomsten stabiel zijn.

Predor
28/11/05, 22:31
Als er 2 dagen goede promotie gedaan word, worden ze weer stabiel. door downtime en scriptvervanging zijn de stats gezakt.

Vergeten te melden: op http://www.sterspellen.nl staat realgangsters.nl 2 maanden lang elke week in de nieuwsbrief met een lokkende tekst!

Mark17
28/11/05, 23:00
de statistieken zijn niet dusdanig gedaald dat het geen 175 euro meer waard is naar mijn idee voor zover ik de statistieken kan zien.

P.the.chicken
29/11/05, 08:44
180

Predor
29/11/05, 17:16
bod genoteerd.

@ mark17, ik begrijp je post niet goed, kan je deze mischien eens in goed nederlands zetten?

Mvg

P.the.chicken
29/11/05, 19:09
Ik trek mijn bod in, Mark 17 is dus de laatste en hoogste bieder.

Mark17
29/11/05, 19:35
Origineel geplaatst door Mark17
de statistieken zijn niet dusdanig gedaald dat het geen 175 euro meer waard is naar mijn idee voor zover ik de statistieken kan zien.

zie nu dat het blijkbaar niet zo heel duidelijk is. ik geef aan dat het 175 euro waard is met de gegeven stats.

Predor
29/11/05, 23:10
Oke, bod van mark genoteerd.

Er is vanaf gisteren een plaats in de nieuwsbrief van SterSpellen.NL geplaatst, t.w.v. 35 euro, ik wil dus min. 210 euro voor de website! ;)

®on
30/11/05, 06:33
Origineel geplaatst door Predor
Er is vanaf gisteren een plaats in de nieuwsbrief van SterSpellen.NL geplaatst, t.w.v. 35 euro, ik wil dus min. 210 euro voor de website! ;)

Origineel geplaatst door Predor
Dat staat in mijn beginpost, er is iets met mijn moeder gebeurt, zodoende wil ik de websites zo snel mogelijk kwijt, en steek ik het geld in een cadeau om mijn moeder op te fleuren.
:huh:

P.the.chicken
30/11/05, 08:38
Waarom denk je dat ik mijn bod al heb terug getrokken ? het verhaaltje stinkt een beetje.

WI-Hosting
30/11/05, 09:01
predor, ben jij webmonkies? zoja, dan is dit gewoon een verkooptrucje. (hij handelt in sites op tbforum)

Predor
30/11/05, 09:19
Ja, dat ben ik.

Ik heb die nieuwsbrief plaats gekocht, om realgangsters beter te laten lopen, stel er is geen koper.

Ik heb afgesproken met mijn vriend (eigenaar Sterspellen.nl) dat de nieuwsbrief kosten vervallen, en realgangsters een maand lang met een tekst vermeld word.

En er is inderdaad iets gebeurt met mijn moeder, en er stinkt hier niks.



zie nu dat het blijkbaar niet zo heel duidelijk is. ik geef aan dat het 175 euro waard is met de gegeven stats.


Owja, 175 is er al verdiend, en wat dacht je van de nieuwe scripting, die is ook wel eurotje of 50 waard. voor 200 euro mag je de site zo hebben. ;) dit bedrag is nodig voor mijn moeder's cadeau

WI-Hosting
30/11/05, 17:24
omdat je een linkruil hebt georganiseerd met sterspellen.nl is de site opeens duurder?
die linkruil kost je toch geen geld, dan zie ik geen nut om de prijs weer omhoog te duwen,

btw, realgangsters.nl is ook niks waard.. is thugie source met een beetje extra scripting.. dus als je het daarvoor koopt, kan je net zogoed zelf de aanpassingen brengen aan de thugie source (die tevens net zoals het criminals script ZEER buggy is!)..

MMaI
30/11/05, 18:52
en blijkbaar heb je niet zo veel haast voor een cadeau dat je geremd wordt in het onbeperkt verhogen van de vraagprijs, al met al gaat het niet zo netjes, in de beginpost wordt duidelijk vermeld dat het om een bieding gaat. Ook heeft geen enkele bieder gevraagd om een link op sterspellen.nl.
Alle mensen, ook Mark17 zouden denk ik betr nog een keer na moeten denken of ze dit soort vreemde praktijken wel aan willen gaan door het kopen van de domeinen.

Predor
30/11/05, 18:58
Ten eerste, geen remmen.

@WI-Hosting, inderdaad de thugie source, maar jij leest altijd de dingen waar jij mensen mee af wilt kraken (dit heb ik in meer topics gelezen) er zit ook een zelfgescripte source bij.

175 is hij zeker wel waard, er is in oktober 132 mee verdient, en deze maand 40 euro.

132 + 40 + domeinnaam (7 euro) + hosting + 135 leden is toch zeker wel meer als 175 waard, want ik weet zeker dat jullie zelf ook een redelijk bedrag willen, en niet wat er in totaal verdient is e.d.

Ik wil gewoon het bedrag van 175 euro, dan is het goed, dan koop ik dat cadeau, en zijn we hierover klaar

Maar ik ga geen discussie aan.

WI-Hosting
01/12/05, 19:09
sorry predor als je je beschuldigd voelt, maar dit soort dingen moet nu eenmaal gezegd worden..

ik bedoel, ik merk het nu op, maar misschien de volgende persoon niet, dus als ik het nu zeg, weet de andere het ook,

mijn excuses voor de harde taal ;)