PDA

Bekijk Volledige Versie : Raymond Kahle en Registrant.nl



veraert
26/11/05, 22:09
Beste,

Sinds een aantal maanden hebben wij een probleem, vorig jaar hebben wij een domein geregistreerd (een .info) voor een klant, nu registrant.nl failliet is kunnen wij niet meer aan het domein komen zelfs niet bij de originele registrar (namelijk Wild West Domains), nu heeft klant voor bijna € 7000,- euro aan reclame uitgegeven op/over dat bepaalde domeinnaam. Mijn vraag is, is er iemand die in contact kan komen met Raymond Kahle, wij hebben namelijk naar zijn huisadres gebeld, maar blijkt met de noorderzon vertrokken te ziin of weet iemand een andere manier om deze .info te verhuizen?

Alvast bedankt.

Veraert Promotion Wear.

WH-Tim
26/11/05, 22:19
Je hebt deze (http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=70444&highlight=Registrant.nl) al bekeken neem ik aan?

veraert
26/11/05, 22:37
Inderdaad, deze heb ik al bekeken, maar misschien kon er toch nieuwe informatie over deze persoon zijn, daar het voor mij een kostbare zaak kan gaan worden.

Dotdns
27/11/05, 00:32
er is hier op wht een (meerdere) topics hierover , zoveel dat ik ze niet allemaal wil lezen.
Toch , is er eentje waarbij er een betaalde telefoon staat , daar denk ik dat je kans maakt om hem te bereiken

Suc6 verder

janneman
27/11/05, 02:45
Als hij daadwerkelijk failliet is, dan moet je je tot de curator wenden.
Lullig maar waar.

Slotje.