PDA

Bekijk Volledige Versie : Verkeerswebsites moeilijk bereikbaar door slecht weer :)



Ber|Art
25/11/05, 15:54
Leuke titel :)

De extreme weersomstandigheden zorgen niet alleen op de weg voor files. Ook websites met verkeersinformatie zijn niet vooruit te branden......

Bron (http://webwereld.nl/ref/rss/38515)

royen99
25/11/05, 15:58
Klopt :) Zat ook al te proberen om trafficnet.nl te bereiken (momenteel doet deze het weer goed).

Moet over 5 minutjes weer in de auto .. Eindhoven -> Leiden .. zal enige tijd gaan duren vrees ik.

Ber|Art
25/11/05, 15:58
denk ik ook, slecht weer momenteel :(

iDiensten
25/11/05, 16:57
dacht je van NS.nl...

Er rijden geen treinen...

en dat op stuk of 10 trajecten als enige melding op de home..

inmiddels is www.ns.nl al een 404 file not found :(

lifeforms
25/11/05, 17:00
Mobile versie van NS reisplanner doet het nog wel :)

http://i-mode.ns.nl.nsdiv.ns.cust.pins-web.net/cgi-ns/ns?actie=ok

snaaps
25/11/05, 17:22
Origineel geplaatst door lifeforms
Mobile versie van NS reisplanner doet het nog wel :)

http://i-mode.ns.nl.nsdiv.ns.cust.pins-web.net/cgi-ns/ns?actie=ok

ah fijn deze kan ik wel gebruiken!
heb je er ook zo een voor een normale routeplanner?

dus voor mobiles phones?

iDiensten
25/11/05, 17:44
mmm... helaas, maar die is dus verre van up to date... hier utrecht lunetten vertrekt helemaal niets meer... en dat ding geeft leuk aan dat alles rijdt.

Inmiddels mooie Java-parse error op ns.nl :)...

blaaat
25/11/05, 18:42
Zullen vast nog wel wat meer sites onbereikbaar zijn door dit weer, van mensen die door files etc niet bij datacenter kunnen komen.. en overvolle remote-hands.

NS site hier wel gewoon bereikbaar...
Dit staat er over de vertragingen:


18:24 uur
Den Haag HS<->Rotterdam
Door een aanrijding rijden er tussen Den Haag HS en Delft geen treinen.

Vertraging: meer dan 60 minuten.

Nijmegen<->Venlo
Door een aanrijding rijden er tussen Nijmegen en Cuijk geen treinen.

Vertraging: meer dan 60 minuten.

17:44 uur
Midden- en Oost Nederland
Door de weersomstandigheden moeten reizigers in Midden- en Oost Nederland rekening houden met aanzienlijke vertraging.
Het treinverkeer is ernstig ontregeld en er is geen alternatief vervoer beschikbaar.

Reisadvies:
Reizigers wordt geadviseerd niet naar of via Utrecht te reizen.

Reizigers tussen de Randstad en Zuid Oost Nederland reizen via de verbinding Rotterdam<->Breda<->Tilburg

Reizigers tussen de Randstad en Noord Oost Nederland reizen via de verbinding Amsterdam<->Amersfoort<->Zwolle.

Xerious
25/11/05, 18:57
Ben allang blij dat ik na de HCC dagen met maar een kleine vertraging nog thuis kwam :). Volgende keer toch maar met de auto ;)

Best4U
25/11/05, 19:41
Hier lag even alles eruit; stroom later internet, kabeltv en even later gingen zowel het vaste als het mobiele net plat.

Verschrikkelijk irritant allemaal!

xserve
25/11/05, 20:06
Hier al de hele dag om de 10 minuten voor een fractie van een seconde het licht uit. Computers en dergelijke draaien wel allemaal door, maar of het daarvoor echt bevordelijk is...

Gelukkig hoefde ik het huis niet uit vandaag, wel lachen, beetje sneeuw en heel Nederland op zijn kont.

RayManZ
25/11/05, 20:32
welke sneeuw?! Hier valt niet eens meer regen. Mooi droog en bewolkt. :)

Zometeen wel naar amsterdam met de trein voor een feestje, maar ik verwacht geen problemen :)

royen99
25/11/05, 21:16
Origineel geplaatst door royen99

Moet over 5 minutjes weer in de auto .. Eindhoven -> Leiden .. zal enige tijd gaan duren vrees ik.

Pfff heb er 5 uur over gedaan... belachelijk gewoon.... (moest het ff kwijt :))

Flydesign.nl
25/11/05, 21:28
Origineel geplaatst door royen99


Pfff heb er 5 uur over gedaan... belachelijk gewoon.... (moest het ff kwijt :))

Dat is niets ;) Ik heb 8,5 uur nodig gehad om eerst met de auto van de ene kant van Enschede naar de andere kant te komen. Vervolgens bij het station te komen om de trein richting Apeldoorn te nemen. Uiteindelijk ben ik in Deventer vastgelopen en ben ik te voet de IJssel over gestoken, waar iemand me kon ophalen.

Kortom: ga absoluut niet proberen ergens heen te gaan met dit weer!!

Verder liggen niet alleen de sites plat, ook het mobiele telefoonnetwerk in het oosten van het land is de hele dag al overbelast.

RobbertC
25/11/05, 22:44
Hmm, nog nooit eerder 25 km. per uur op de snelweg gereden, dan duurt het wel even voordat je bij een afslag komt die volgens de borden nog maar 1200 meter verderop ligt ;)

Ondertussen een busje (dacht ik) vrij dicht achter me. "Die is niet wijs", dacht ik nog en toen hij me daarna inhaalde (op een weg met doorgetrokken streep!) kon ik het helemaal niet volgen. Bleek het een ambulance te zijn... Moet voor die mannen ook niet makkelijk zijn nu...

WebBizz
26/11/05, 12:10
Den Bosch - Tilburg duurde gisteren 1 uur en 40 minuten :(

Mark17
27/11/05, 12:39
Origineel geplaatst door Best4U
Hier lag even alles eruit; stroom later internet, kabeltv en even later gingen zowel het vaste als het mobiele net plat.

Verschrikkelijk irritant allemaal!

gemeente eibergen of neede toevallig ;)

heb hier in haaksbergen 31 uur zonder stroom/tv/internet gezeten, telefoon lag er een uur uit (vast) en mobiel lag er iets van 5 uur uit schat ik.

geloof me dan merk je niet meer dat internet niet meer werkt (niks doet het meer, nood aggregaat staat nu in de schuur wachtend op de volgende storing) :)