PDA

Bekijk Volledige Versie : [TK] nustarten.nl



EWS
23/11/05, 19:53
Bij deze bied ik de domeinnaam nustarten [dot] nl met de complete website aan. De site heeft nagenoeg geen bezoekers omdat ik hem niet gepromoot heb, de site is nu een week of 3 online.

De site heeft een uitgebreid script (niet uniek, gekocht op webmensen [dot] nl).

Het is voor gebruikers mogelijk om links in te sturen, die je alleen even goed hoeft te keuren of te wijzigen. Ook kunnen gebruikers een eigen dochterpagina met subdomein aanvragen. Als je hoster 'wildcard dns' ondersteunt worden deze subdomeinen automatisch aangemaakt na de goedkeuring van de aanvraag. Elke dochtersite heeft een eigen controlepaneel.

De hoofdsite en alle dochtersite's kunnen een eigen nieuwsbrief hebben, waar gebruikers zich voor aan of af kunnen melden. Nieuwsbrieven worden via het administratiepaneel verzonden.

De site heeft dezelfde functionaliteit als startpagina [dot] nl.


Het betreft hier een zakelijke verkoop.

Buynow: €500
Bieden vanaf: €350

EWS
24/11/05, 18:45
Vanwege uitblijvende reacties de bied prijs met 100 euro verlaagt naar €250. Buynow is €350.

Basic-it
24/11/05, 19:06
Hallo,

Ik vindt dit niet echt 250 euro waard want van uit welk onderdeel komt deze waarde ? Want dit scriptje op webmensen.nl kost hooguit misschien een eurotje of 20?

EWS
24/11/05, 19:15
Dit script heeft €75 euro gekost. Verder heeft de domeinnaam een hele goede potentie, met wat promotiewerk kan de naam snel bekend zijn. Hij klinkt goed, is niet lang, en heeft een .NL extentie.